Yine mahrum bir gece, Çilingirle açıyorum uykunun kapısını. Tüm dertler masamda yancı, Ve mürtet şiirler düşer aklıma. Sokağın bir köşesinde, Bir kuytuda çocukluğumu yaktım. Bir bulvarın iltihabına bıraktım küllerini. Bu çağın en kutsal kıyımı olarak geçsin tarihe. Yokluğun gibi. Aksın. Aksın. Kalbimde derin yar/ıklar, Modern bir dünyaya aykırı, Radikal aşklar… Sığmadı mı bavuluna giderken.
Bir dizenin dizleri hiç bu kadar ağrımamıştı. Gözlerinin en uçurum halindeyim. İdeolojik seviyorum seni, Mesela ellerini Filistin gibi, Gözlerin isyankâr bir Kürt… Göğüslerin memlekettir, Üzerinde tren rayları, Sabahları fabrika, İş çıkışı gazinolar. Ah göğüslerin. Ey aşkımın aritmetiği, Üç bilinmeyenli bir denklemdik. Sen gittin, Ben öldüm, Ve aşk şimdi mahalle parklarında, Tiz bir orgazm çığlığı…
Meşru kıl beni… Mesela nüfus kütüklerine yazdır, Hanem hanendir diye. Uzun menzilli şiirlerin dipçiğinden koru. Eğ başımı sipere, Bir sigara uzat bana, Lüzumundan fazla sev beni. OLABİLİRSEN EĞER; Coğrafyam ol bazen, En çağdaş coğrafyam. Mesela bütün kıtaları bir birine bağla.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEMOKRATİK SUFİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEMOKRATİK SUFİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.