(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MANCA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MANCA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bilmem Trabzonlu, bilmem Rizeli, Acep bizim oradan hangi ilçeli, Belki araklıdan ,belki arsinden, Karadeniz uşağı şiirden belli.Saygı ve selamlar efendim...küçük bir karalama ile bizim oraların uşağına saygılar...
Gercekten mükemmel üstü bir siir. Trabzonlu olmama ragmen gurbetin kötü yani iste kendi yöremizin sivesini konusamiyorum Keske konusabilsem ben de siirlerimi böyle yazmak isterdim. Siz bu isin ustasi olmussunuz, cani gönülden kutlarim.
İşte şiir işte usta dedim yerel lehceyle yazılan şiirlere bayılıyorum Alkışlıyorum ustayı Yüreğin kalemin var olsun _____________________________________________Saygılar selamlar
Allah taala ile kul arasında bir mevzu...Kimse bilmez bir ben bilirim demiş "Şiirlerin ziyası" usta kalem....Eyvallah abi, kalemin mürekkebi helaldir sana...
Ha bu Karadeniz uşağının neden kıpır kıpır olduğu Horonsuz duramadığının nedeni yüzde yüz hamsi haşır neşir olduğundan olsa gerek Çok merak ederirim haçdan ne zaman hamsi dönemini bulacaklar uşaklar? Hiç şüphem yok bu parlak zekalı uşaklar onuda bulur yakında hocam
Şiiriniz hariksydı hoşça kalın değerli kalem saygılar
bilmem Rizeli,
Acep bizim oradan
hangi ilçeli,
Belki araklıdan ,belki arsinden,
Karadeniz uşağı şiirden belli.Saygı ve selamlar efendim...küçük bir karalama ile bizim oraların uşağına saygılar...