Ve ciğer kan tükürür lavabonun gözüne, Film başlar, Başrolünde sen, ben, günde birkaç paket Maltepe sigarası, Biraz keder, sizinkiler ve bizimkiler.
Senaryo;
Evden işe dönen hayatım, Sıtmaya tutulmuş çocuk gibi titriyor, Şems’in yolunu gözleyen Kimya gibi, Öksürükten kuruyor ciğerlerim, Bir grafi kafi gelecek diyor, Üç part, dört yön, Sen kapıda beni bekleyeceksin, Tabip benden önce çıkacak, Elinde Oscar ödülü, Doktora uzatıyorsun, Hasta ne zaman ölür.
Filmin başı; Gecenin koynundan çıkmış, Henüz gusüllünü almadan çıkıp gelen sabahın ilk ışıklarında, Göz göze geliriz, Kahvaltı; hayır. Sigara; İçelim. O zaman gidelim.
Filmin ortası; Sigara yasaklanmıştır, Dışarı çıkarız, Sen sigara uzatırsın bana, Ben çakmağı sana, Yak, Yüreğimi yaktığın gibi yak, Dercesine içine çekiyorsun, Dumanı içindeki hücrelerde göz altına alınıyor, Gıyabında bir sürü ölümcül hastalık,
Filmin sonu; Doktorun yönettiği en iyi filmdi, Ben ölüyordum, Sen üstüme kapanıyordun, Ölenle ölüyordun. Bütün cemaat galasına katılıyordu. F/ilmi nasıl bilirdiniz. Biraz şeytani, Biraz ruhani.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KISA FİLM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KISA FİLM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.