(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kendimle söyleşi... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kendimle söyleşi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir bütünsel olarak akıcı ve dupduruydu severek okudum A l k ı ş l ı y o r u m Yüreğine sağlık üstat İlhamın bol olsun _______________________________Saygılar selamlar
hey maşallah..diyesim geldi.. ne güzel böyle kendini anlatabilmek, yalın ve anlaşılır bir lisanla "kişi kendini bilmek gibi arif olmazmış" der atalarımız kutluyorum kıymetli şairem yüreğinize sağlık saygılar
Kişi kendine bazen iğneyi batırmalı ki nefis atının dizginlerine sahip olabilsin. Kendi haddini bilen Rabbini tanırmış. Gönül sesiniz daim olsun. Manidar bir şiirdi. Düşündürdü. Tebrik ederim. Sağlıcakla.
Kalem ruhun aynası sevgili Nezahat Hanım. O kadar naif ve yalın bir dil ile zikredilmiş ki yorum yapmakta inanın ki zorlanıyorum. Ve bir o kadar bendendi. Yüreğinize sağlık. Can-ı gönülden tebrik ediyorum ve saygıyla selamlıyorum kaleminizi. Yürek dolusu sevgimle... Varlığınız görünmez bir kalkan nazarımda.
Bugünlerde bir bayanın başka bir bayanı samımı niyetiyle karşılıksız anlatması hele ki şiir yazanlar arasında aranılır oldu bir çok nedenlerden ötürü. Bu güzel sözleri bir bayan kalemdaşımdan duymak ve almak hakikaten mutlu etti beni. Serimde bir yerim içten hissetti. Bu bakımdan asıl ben varlığınıza gönülden teşekkür ediyorum Yıldız Hanım, sevgilerimi sunuyorum.
Öz eleştiri. Kişiyi kendinden başka hiç bir insan hiç bir bakış ve hiç bir analiz tam tamına tanımlayamaz tarif edemez. Eminim bu güzel dizeleri yazarken kendi adınıza çok adil davranıp tarafsız öz eleştirinizi güzel anlamlı satırlara dökmüşsün Nezahatcım. Kişiliğimizi şiirlerimizde işlemek çokta güzel olur. Bu anlamda seni ve güzel eserini yürekten kutluyorum. Saygılar, sevgilerimle.
Yorum yerine yazmisim sana cevap vereyim derken :) Silmesine sildim de O, İ harfini baştan kopyalarken yok etmişim, iyi mi? Unutkanlık da başladı... :) İşte bu da başka bir tarafım.. Tekrar sevgimle.
Sevgiler