gidip de terk edenlerden korkuyorum mevsimlerden utanıyorum yaz kış seninle geçti diye yakınıyor diye sıcaklığından kaçınıyorum güneşin özlüyorum, seviyorum, bekliyorum ama! yine ben! her sabah sensizce uyanıyorum!
kırık bir pencerenin, arka sokaklarındayım bir zamanlar beklediğim yollarına, uzanmışım usulca tadı yok mavinin eskisi gibi pembeler soluyor sessizce siyaha şu sararmış çimlere bakıyorum da nasılda tutunuyor toprağına ve susuyorum şimdi ben! yaşanmış, yaşanacak her ne varsa aklımda
şimdi hangi dünya sensiz yaşanır ki bilmiyorum hangi yaşama, sensiz veda edilir ki bu hayatta hangi ölüm gelir de, ayıra bildirdi ki bizi bu kentten ahh be can!! kanımdan mı çekiliyor şu dalgalar deniz deniz uzaklaşıyor kalbin gitme desem sana! her şey çıkıp gitmiş, bitmiş gibi yoksun şimdi! şimdi ben sensiz neylerim şu yaralı kalbimi!
acıyan yaram! kanayan sevdam! ah taşlı karam bu kadar alçak mıydı şu karanlıklar söyle! ah şu karlı dağlar! yürüyen yollar! eyy rüzgar!! her mevsimde böyle esmelimiydin yüreğime!
oysa yokluğunda kalbine tutunmuştu ellerim bir damlacık umutla geçinmişti zavallı yüreğim çekerken içime o soğuk nefesini sessizce üşüyordum sevgili!! sıcak bir temmuz güneşinde
akşama vuran gölgesinden sakınıyorum can gibi peşimdesin, nereye gitsem bilmiyorum keşke bir ecel olsan da, oracıkta alsan yüreğimi şöyle bir vursan kalbime, o ayrılık hançerini gidip de toprak olsam da, gam yemem sevgili ah şu yokluğun var ya! ben sadece ona bitiyorum.. . . . . Mawish . . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ah Şu Yokluğun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ah Şu Yokluğun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ah şu yokluğun var ya! ben sadece ona bitiyorum.. . . Yokluğu acıtır Yokluğu kanatır yokluğunda daha çok gidersin sevdana Bitersin tükenirsin yine vaz geçemezsin Harika sayfaya düşen bu kalemi yürekten kutlarım
.
.
Yokluğu acıtır
Yokluğu kanatır
yokluğunda daha çok gidersin sevdana
Bitersin tükenirsin yine vaz geçemezsin
Harika sayfaya düşen bu kalemi yürekten kutlarım