yaşayabileceğim en uzak şehre gidiyorum orada insanlar yok, hafifçe rüzgar esiyor sadece birazcık da toprak aldım ellerime bırakılan umutlarım var üzerine ektiğim bolca yağmur yağıyor ağaçlarında, kuşlar var ağlıyor biraz ıslak bir gökyüzü hakim gözlerime caddeleri susturulmuş yürüyen gezen dolaşan el ele aşıklar yok öyle koluma aldığım bir hırkayla adımlıyorum yolları gülen güldüren yok bu şehirde ıssız nerden mi biliyorum? ilk değildi bu gidişim bu şehre ikinci kez savuruluyordum bu kente daha öncede çekmiştim bu yolları ıssızdır bilirim acıdır tadı yol kenarlarının bilirsin sende yokluğunda çok aramıştım seni içimde ama bulamadığım tek yerdeydin sen gözlerimin bir ihanetin pençesinden kurtulurken ellerim gönlüne bir dokunuş olsun istedim içimdeki özlemim usulca gittim uzaktan uzağa özle istedim, bekle beni demeni çok özlemiştim bir o kadar da sevmiştim seni çok beklemiştim şimdi bana neden çok uzaksın diye sorma ben sadece senden! benim seni sevdiğim kadar gittim! . . . Mawish . . .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seni Sevdim Kadar Gittim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni Sevdim Kadar Gittim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel kaleme bazen severek gitmek lazım yüreğimize alıp bilmediğimiz yerlere yol almak Toprağı karıştır içinde her şeyi özdeştir toprakla Umutları da giderken götür ki geriye hiç bir şey kalmasın sonra toprağa göm üstünü ört yeni umutlara yürek yürüsün umut hep var saygılar bu muhteşem kaleme
yokluğunda çok aramıştım seni içimde ama bulamadığım tek yerdeydin sen gözlerimin bir ihanetin pençesinden kurtulurken ellerim gönlüne bir dokunuş olsun istedim içimdeki özlemim Çok güzel,kutlarım,selamlar...
yüreğimize alıp bilmediğimiz yerlere yol almak
Toprağı karıştır içinde her şeyi özdeştir toprakla
Umutları da giderken götür ki geriye hiç bir şey kalmasın
sonra toprağa göm üstünü ört yeni umutlara yürek yürüsün umut hep var
saygılar bu muhteşem kaleme