Evin içinde hüsün ve hüzün Dışarda gidilmeye hazırlanmış bir yol… Gecekondumun rutubet kokulu odasında Boyalı saçları alımlı, sahte sarışın bir kız ve ben… Yalvarıyor ağlamaklı bir ses ayakta, sanırım bana ait “Sana duyduğum aşkı anla sevgilim ve saygı duy Benimle romanı yazılacak bir aşkı yaşayabilirsin inan Ben bunun için hazırım. Sen hakir gördükçe ezilsem de seni sevmekten vaz geçemiyorum. Lütfen anla beni ve gitme!...” Sesim onu gitmemeye ikna edemiyor… İkna edemiyor… Edemiyor… Dışarıda ki yol, gidilmek için hazırlanmış. Gecekondumun rutubet kokulu odasında Boyalı saçları alımlı Sahte sarışın kız bacaklarının arasında kırmızı bir çanta oturmakta.
Evin içinde hüsün ve hüzün Sinirli bir ses, sanırım bana ait, bağırmakta. “Öyle aşağılayarak bakma gözlerime! Küfretmek geliyor içimden… Sana … Söyle bana, aşkın kaç para? Beni seviyormuş gibi davranmak için ne kadar istersin? Tıka basa doldursam torbanı, Benimle sevişmeye razı olur muydun? Haydi söylesene kendini bana kaç paraya satarsın? Susmasana! Söylesene, aklından geçenleri!” Evin içinde hüsün ve hüzün Susmalıyım… Tamam, sustum, sen konuş artık! Çok mu ağır konuştum az önce? Kendini aşağılanmış mı hissediyorsun sevgili? Bana duyabileceğin aşkın kaç para edebileceğini sordum sana. Sen de açıklamaya çalıştın, Aşkının satılık olmadığını süslü cümlelerle abartarak anlattın. Oysa bana tepkin kızmak olmalıydı. Hiçbir şey söylememeliydin. Sinirlenmeliydin konuşamayacak kadar, Suratın kızarmalıydı öfkeden. Tercihlerin sürekli paralı gençler, Çevren hep onlarla dolu, Elle tutulacak bir aşk yaşamıyorsun hiç… Oysa benim sana verebileceğim aşk, Aşkların en güzeli olacak… Bir kere daha düşün ve kal, gitme! Gitme ne olur! Sensizlik ölüm olur bana…
Dışarıda bir yol, yolcusu hüsün… Gecekondumun rutubet kokulu odasında hüzün Yeni hayat arkadaşım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EVİN İÇİNDE HÜSÜN VE HÜZÜN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EVİN İÇİNDE HÜSÜN VE HÜZÜN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
belki bana da bir türk filmi sahesi iLham vermiştir yazmam için... gerçek hayatta genelde ksdınlar yanlışlıkta sessizce kaçıp kurtulma çabaları nedeniyle sessiz kalırlar ve erkekler de tabii ki, canları acıyarak zırlarlar... acımayacan bu erkek milletine, düştüklerini görünce vuracan bir tepik de seN...:)SAYGIYLA
Sen bu kadar ilhamı nereden buluyorsun bir türlü anlayamadım gitti..diye,diyemeden geçemedim inan... Kurgusuyla birlikte, bu harika mısraları okuttuğun için teşekkürler can ağabeyim....
bedenimiz 60 yaşında ıiye, 25 indeki yüreğimi de yaşlandıracak değilim... bu arada sen kimsin, gerçek adın ne, ne iş yaparsın, sen kaç yaşındasın...üstün deki şu gizemi kaldır artık da seni bir tanıyayım yahu...selamlar
Booooş ver giderse gitsin kaybeden oolur. Demek ki korkağın tekiymiş büyük bir aşk ve mutluluk yaşayacak kadar cesareti yokmuş. Böylesine sen bilin güle güle demekten başka bir şey denmez.
Kadınlar neden bağıramaz acaba
aşkın kaç para diye.
tebrikler,
güzel bir şiir,
selâm ve saygılarımla..