(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HANDE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HANDE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dayıcım hayat bana çok şey öğretti özetle.. 2 yıl önceki Hande yle şuanki aynı değil Sana buradan tekrar tekrar ćok teşekkür ederim Herkezin kendine ait bir hayat hikayesii var işte, eşim derki; kiminin anlatımı hayat hikayesini dahaa ilgi çekici hale getirir senin kadar güzel yazabilsem ROMAN olurum herhalde :)ama ne hayat hikayemi anlatabilecek nede kendimi ifade edebilecek bir dilé sahip olamadım malesef.. olsun yanlış anlaşila bilmekte güzel şey önemli olan insanların beni olduğum gibi kabul edebilmesi ÖNEMLİ OLAN ANNEMİN KIZI OLMAMDAN DOLAYI AYRI BİR DEĞERE SAHİP OLABİLMEM Bana verdiģin bu deģerden dolayıda SONSUZ TEŞEKKÜRLER DAYIM Seni çok seviyorum Ben biliyorumki benim annem çok özel iyi yürekli bir kadındı ve benim yüreģimi bana MİRAS BIRAKTI...
bu handecik annesi öldüğünde 1-2 yaşındaydı...üvey anne elinde büyüdü... kadıncağız beni anne bilsin fiye bizimle görüştürmedi... lise öğrencisiyken kızım aldı getirdi bunu...bana soğuktu başlangıçta...ama zamanla aramızdaki buzları eritebildik ve dost olabildik...onu çok severim...çünkü annesşni çok çok çok severdim...zavallı kızkardeşim öldüğünde 22 yaşındaydı ve ölümü hiç haketmiyordu...
Rahmetli kız kardeşimden yadigar yeğenim...maşallah, tek başına dimdik ayakta,vgüvenlik memurluğu yapıp, biricik Deniz Sıla'sını büyütüyorOnu çok seviyorum...