“Kollarımda dinlesem sesini, Ellerime dokunsa nefesin Sarsam diyorum sarsam, Öyle sıkı öyle sahici..”
...
Ben bir tek senin ellerini sevdim; insanı-hayvanı-doğayı ve çevreyi ayırmadan sevgiyi eşit dağıtımınla..
Ben bir tek senin gözlerini sevdim; işçi-öğrenci-kürt veya ermeniyi sınıflandırmayan bakışlarınla..
Ben bir tek senin gülüşünü sevdim; en kederli an’larımda içimi ısıtan sesinle..
Ben bir tek senin yürümeni sevdim; kararlı-mert-dürüst ve doğal bazen de sarhoş adımlarınla..
Ben bir tek senin ismini sevdim; insanca-dostça-yoldaşça tüm dünyaya bağışladığın beş harfinle..
Ben bir tek senin fıkralarını sevdim; düşündürdükçe gülümseten, gülümsetmenin hakkını veren üslubunla..
Ben bir tek senin kalemini sevdim; yeşili-kırmızıyı-maviyi siyaha hapsetmeyen özgür dokunuşlarınla..
Ben bir tek senin yüreğini sevdim; mücadeleyi-sevgiyi ve aşk’ı özümseten, şölene dönüştürücü atımlarınla..
Ben bir tek senin kadeh kaldırışını sevdim; kontrollü-keyifli-ustalıklı-esprili ve doyumsuz sohbetlerinle..
Ben bir tek senin aklını sevdim; ince-naif-dikkatli-uçuk ve düşünmeyi zenginleştiren müthiş zeka kıpırtılarınla..
Ben bir tek senin beni sevmeni sevdim; dinleyen-anlayan-kucaklayan çocukluğuma şefkat, kadınlığıma aşk, insanlığıma onur katan tavırlarınla..
Ben bir tek seni sevmeyi sevdim; özgün-güçlü-hassas ve sıradışı hayat arkadaşım Sevmekten pişmanlık duymayacağıma inandığım Büyük içtenlikle saygı duyduğum ve saygısını benden asla esirgemeyen candostum
Her gün yeniden; gülüşüne, gelişine, tavrına, sevecenliğine, hoyratlığına ve deliliğine aşık olduğum,
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tek Sevdamsın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tek Sevdamsın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne güzel bir anlatım.
Şiirlere giriyor artık insan olarak değil,
Ermeni'ydi, Kürt'tü diye ayırmaya çalıştıkları düşünce ve bunlara karşılık yazılan şiirler.
Severiz kimliksiz
nüfusunda kim yazıyor diye bakmadan
anlattığın insanı ben de çok sevdim arkadaşım
çünkü o insan, sevgiyi bilen
tebrik ve sevgimle gönülden..