(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
deli senfoni şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
deli senfoni şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yazılan siire değilde yoruma yorum getiren çok bildiginden emin olan insanlar aslında yanılgı içerisindedir
siz bu siire sığındınızmı yani! o zaman besmeleye de sığındınız yani ve eğer öyleyse helal! ki ben öyle olmadığı kanisindayim
zira şiirin 'edep"ten olduğunu bu yüzden edebiyat alanında olduğunu bir türlü bilmezler aşağıda ismimi zikreden sevgili mahlas besmele her işin başıdır ama boş işlerin değildir
bir çok örneğini verebilirim size ama vermeyecegim zira şiirlerine göz gezdirdim zira can baba ve ıskenderi örnek almaya yada onların tarzında yazma çabası gördüm.
bir gün içinde piç lan gibi argo sözcük olmayan şiir yazmayı denerseniz mesela naat beyt gibi eserler besmelenin neden kullanilmamasi gerektiğini size daha detaylı anlatirim
çokta uzatıp siire gölge düşürmek istemiyorum
Dikçe tarafından 8/27/2014 6:11:35 AM zamanında düzenlenmiştir.
Dikçe tarafından 8/27/2014 6:22:49 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sayın Dikçeye: Şiirde heran herşey olabilir... ve heran herşey olabildiği için şiir sığındığımız en güzel liman... Şiirin tabusu olursa tapusu da olur ki, en azından ben şiir okumam o zaman... böyle güzel, böylegüzel... Sayın Size: fevkalade bi şiir, 5 tam puan ve favori listesi (elimden bu kadar geliyor)...
Besmele olmaması gerek bir şiirde eğer üstad ve bir çok şair dikkate alınırsa bir şiirin içi dışı ortası sonu asla besmele olmaz ki bir nushaya alsak bu şiiri bir zaman sonra yerlere düşebilir .
Hatta uncudede gibi arkadaşlar kalkar şarkı sözü yapar musebbibi olursunuz
Şiir güzeldi değişik açıdan ölüm sorgulanmış .
Saygıyla
Dikçe tarafından 8/26/2014 3:56:39 AM zamanında düzenlenmiştir.