Ölümün dar şehrinde Ellerim gökyüzüne emanet. Kessem kanımı Bilirim akmaz iki damla kan(ım) Ve vuslatına sığ kalmış yanımın Islak suretiyle dokunuyorum ellerine Seviyor musun?
//
Canımın dar parçasına doğru uzanırken Genzimi yakan hasret(in) Harama eş olan dudaklarım Sensizliğin girdabında. Bir yudum tatsam ö l e c e ğ i m. Aslında ölmek değil de; Ulu orta // çığlık çığlığa sevmek istiyorum Avuç çizgilerinin Kıblesine dokunurken yüreğim.
Şimdi özlesem seni Çok özlesem.
Dağlar devrilse ardımdan Ve gökyüzü aşkınla allak bullak olsa. Aslında bu sıralar iyi değilim. Gözlerime değen bulutlar Sesime tüküren geceler Ve ayaklarımın altını delen şehirler var. Her bir kanaryanın tırnak aralarında seni ararken Her serçenin gagasında gözlerine dalıyorum. Ve üstünden yalın ayak geçtiğim istasyonlara devriliyorum. Yokluğunu kabul edemiyorum galiba. Karıncaların uçtuğuna Ve dahası yılanların dans ettiğine inanıyorum. Çok değiştim sen gideli Ellerimde tükenen ömür Kaderine boyun büken martılar tanıdım. Denize hasret türküler söyledim Sesimin sessizliğine inat! Ah! Bir bilsen ne çok cırtlakmış sesim Daha demin fark ettim.
Kulak diplerimin ardına uzanan Gölgesi bozuk bir ruhun Dar kafesinde dururken hayat Terk edilmeye mahkûm sütü bozuk hayallerin İç çekişinde ağlar anne yanım.
Ey benim vefasızım / hayırsızım Hangi iğnesiz bir dikişin Dilinin ötelerinde sevda oldun? Ki aslıma değen cenabet bir gülüşün Gurbetinde asılı kalırken sevişlerim.
Gözlerinde şehrimi hiçe saydığım sevgili Şimdi kaç âmin seni ıslah eder Kaç şiir adını söyler Kaç kelebek ömrünü feda eder Kaç türkü sen eder?
Hangi şiirin tanımıydı gözlerinde bulduğum kelimeler? Hangi günahın bedeliydi gidişlerin? Ve hangi mevsimin rüzgârıydı bakışların? Söyle eyy! Vefasız sevgili Genzimde ölürken martılar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dar Kafes şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dar Kafes şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözlerinde şehrimi hiçe saydığım sevgili Şimdi kaç âmin seni ıslah eder Kaç şiir adını söyler Kaç kelebek ömrünü feda eder Kaç türkü sen eder? ....yüreğinize sağlık :(
Ve kaç ömür tükenir yokluğunda Martıların nefesi sen kokarken, Gözlerine mühürlenen gözlerimin esaretinde hiçe saydığım bu şehir Senden vefaliymış sevgili Ben ağladikca benimle ağlayıp göz yaşlarımı gizledi.!...Diyesim geldi bitanem, yüreğinin sesine ses katmaya çalıştım aff buyur lütfen çokça şiirdi kutlarım...
Hoştu ve çok güzel