Kaygılara ömür boyu kucak açmışken, yaşamın ihanetiyle acı çekmişken, alışmışken yokluğuna, candan geçmişken, gündüzler senin olsun, elleme gecelerime...
Yaşam bir şekilde sürüyor işte, ne kadar yorgun olsan da, ne kadar noksan olsan da, ne kadar yorulmuşsan da, tarumar edilmiş bir kuş yuvasında kuluçkadasın yumurtalarının üstünde... Umutsuz kalamıyorsun işte…
İstersen her riyakarlığınla kötüle beni, Zehirle iftiralarınla tüm çocuksuluğumu… Sadece, tarih öncesi çağdan kalma bir yaşamsın, Vahşi bir dünyada elleri kanlı bir avcısın… Oysa ben,bir mazoşist kadar bağımlıyım acısına sevdamın. En karasını çektir tükürerek suratıma, en kavuşulmazını zehret damardan; kokuşmaya saldıran yaratıklara bırak gerisini. Gör işte, yufka yüreğim bir kurtçuk ordusu tarafından kemirilmekte!...
Karanlığı kızıla boyuyor damarlarım, kızılca kıyamet kopuyor, tüm karanlıklar artık benim… S-E-N YOKSUN, B-E-N Y-O-Ğ-UM…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sen yoksun... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sen yoksun... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tamamiyle kendime yazdığım bir şiir...haleti ruhiyem bu işte...1974 ten beri bir hanımefendiyle evlisin,üstelik bir aşk evliliği yapmışsın...ve kırk yıl sonra öldürülen bir yürek...gözü hala aşkta... mümkün olmayan bir arzu olsa da umutlar susmuyıor işte...belki...SAYGIYLA
onun yokluğunda yok,
varlığında var
tebrikler,
saygılar..