yalapşap bir güfteydi dilindeki sözcükler bestelenmemiş arabesk bir morfin enjekte ediliyordu ayak tabanlarına attığı her adımda sokaklar uyuşuyordu. Duygular olmalı sebepsizce yaşanılmaya, paylaşılmaya bunun için yakaladım deniz kızını ellerimle… fırından yeni çıkmış her kurabiyede anne kokusunu anımsadım duygulanmak uğruna, vazgeçilmez hasretimdi, vazgeçilmez dileğimdi, sılamdı annem… İlk aşkı öğrendiğim kız on altı yaşındaydı, isimlerimizin baş harfleri bir kalbin iki yanında kazıdığımız gibi duruyordu ceviz ağacında… Bir demet yasemendi sunağım...
dalgaları kıyılara vurmuşum, yorulmamışım hiç sebepsiz sıkıntılar edinmişim, yalnızlığı da öyle, Yalnızlığı kendime eş dost yapmışım. Sebepsiz kahkahalar atmışım bazen, eş dost arasında, Bazen sebepsiz hıçkırıklarla ağlamışım karartmışım ruhumu küsmüşüm umutlara barışsız, küsmüşüm kendime unutmuşum baharı beynimin tüm hücrelerinde…
ayılar ve yılanların uyku mevsiminde, gömleğimin düğmelerini açmışım, üşenmemişim hiç karlar biriktirmişim etimde kara kışlara yakalanmış yüreğim üşütmüşüm yüreğimi yürek soğukluğu böyle olur, öğrenin…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREK SOĞUKLUĞU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREK SOĞUKLUĞU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir yılı aşkın yoktum, on gündür yazıyorum...sanırım siz de yoktunuz, öyle mi siz bu sitenin en değerli şairlerinden birisiniz yok olmayın sakın...saygıyla?
Seher_Yeli S.ZerrinAktaş tarafından 8/21/2014 7:25:56 PM zamanında düzenlenmiştir.