ARAYIŞZulmü kusan çanağından beslenir, zulme susan! Zulme sızan, ihanetidir insanın, insanlığa! Hangi lisan, ulaşır insan olmayana, kalpsiz ve yüreksiz? Ne söylesek, zalime yüksek gelir, her aşağılama! Zulmün insanlığı, zalimin milliyeti olmaz; ama kışkırtırlar, kanarız. Yazık ki çokçadır, Gök çadır altında, İnsanda insanlığı ararız! |
Malesef insafsızlığın, şerefsizliğin ve alçaklığın sınır tanımadığı hurda bir çağdayız, insani değerler bakımından da son derece verimsiz bir bağdayız. Buradan duyarsız insanlara şu tavsiyede bulunmak istiyorum Filistin davası şehitlerinden (Çanakkale de yatan filistinli şehitlerin torunlarından) Şeyh Ahmet Yasınin'in ağıdını okusunlar. Şahsen ben her okuduğumda insanlık denen yükün sırtımda o kadar ağırlaştığını hissediyorum ki adeta yedi kat yerin dibine batıyorum ve o mübarek insanın gözlerimin içine bakarak; " benim şu an bulunduğum yerde bu sessizliğin hesabı için bekleniyorsunuz" der gibi baktığını hissediyorum ve kahroluyorum. Birde Aliya İzzet Begoviç'in "her şey bittiğinde biz düşmanın sesinden ziyade dostlarımızın sessizliğini hatırlayacağız" Diyor.
Saygıdeğer şair kardeşim Abdurrahman Bey; büyük yürekler büyük şiirlerle hemhal olur. Sen yazdın biz dertlendik sayende bir nebze sessizliğimizden bir tın çıktı sağol varol kardeşim, güçlü ve duyarlı kalemini kutluyorum. Yürek dolusu selamlar...