Bir yol var Sonunu göremediği... Gitmekten vazgeçmiyor yine de. Çünkü en kötü şey bile Bilinmedikçe bir umudu barındırır içinde.
Ama burası çok bildik… Bu pencere gibi Bir köşesindeki kırık camıyla Hep bir parça eksik ve mahzun her şey de. Kendi odasının penceresi… Gözlerini her sabah dünyaya açtığı…
Oradan bakmak istemiyor artık ufka. Kırık bir camda ufuklar bile sınırlı Ve kırık dökük hep bir parça. Kuşlar ve gökyüzü ve oradan görünen her şey O kırıkta takılıp kaybediyor sonsuzluğunu. Kafasındaki düşünceler gibi Ayaklarına dolanıyor onların da O eksik, o yanlış, o üşüten şey...
Yolun sonunu umursamıyor adam. Yeter ki içine çekebilsin havayı, Kırıklardan arınmış pencerelerden Karşılayabilsin ona gülümseyen bir dünyayı.
İyi bir ev sahibi olsun sabaha… Buyurmaz mısın içeri dercesine Yatağında doğrulsun Ve pırıl pırıl camlarıyla Sunabilsin ona iftiharla evini. Kırık yanına gözü takılmadan Eksiksiz, gediksiz Dimdik bakabilsin gözlerine dünyanın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dimdik Bakabilsin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dimdik Bakabilsin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine emeğine sağlık
....saygılarımla