(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜLDEN GÖNÜLE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜLDEN GÖNÜLE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şükür kavuşturana. Bu kadar dert kazanında şiirlerine ihtiyacımız var. Kalem erbabının elindeyse keskinleşir. En derin kalbi teşekkürlerimi sunarım. Kalemin susmasın. Selam ve muhabbetlerimle.
Arada dostlardan uzak kalsak da Ruhumuzda vatan çekiyor başı. Kalemden defterden ayrı olsak da Kalbimizdekinin hilâldir kaşı.
Sorma sakın bana nasıl ve nerde Feryadımın ucu ruz-i mahşerde Ülküdaşım düşmüş bin türlü derde Hersinden çatlasın musalla taşı.
Ruhumuz bir iken maddede imde Güneyde kuzeyde yedi iklimde Buluşuruz daim, Hakk’a teslimde Ayrı düşenlerin kanlıdır yaşı.
Dostun bir selâmı sıladır sıla Şaşmaz gönlümüzü gören pusula Yolumuz düşse de şarka Musul’a Unutmayız asla kavim gardaşı.
Aşikârımız bir, sırrımız birdir Dilimizden düşen, aynı tâbirdir Hakk Tealâ bize tek muhabirdir Tadan bilir elbet bu aziz aşı.
12 temmuz 2014 mehmet ziya dinç
Usta hoş geldin sefalar getirdin şükür kavuşturana dedim İsmail hoca da olmasa bu usta kalemi daha çok özleyeçektik Her zaman ki tadında ve güzelliğindeydi dizeler Kalemin daim olsun usta _________________________Selam
Ülkü ikliminden gelirse selam,
Bir başka tat verir manada kelam..
Ta kalu-beladan çıktı bu ilam,
Tarihten devraldık biz bu savaşı.