Sahi ne kadar oldu hatırlıyor musun ? ayrılık kıvılcımları üzerimize sıçrayalı... Ne kadar oldu sende ben biteli ve siz başlayalı, ne kadar oldu kadın ?
Ne kadar oldu... Bilmiyorsun değil mi ?.. Körün gözüyle bakıyorsun işte... Görmüyorsun değil mi ?
Peki .. Bu aşkın kalbini sökerken kendi ellerinle, Hiç tutuştun mu göz yaşlarından... Sabahları görmemecesine,is içine battın mı ? Sen ve benden doğacak umudumuzu kürtajlarda yitirdik o gece... "bizi" hiç düşündün mü kadın ?
Giderken yanına aldıkların ; ıvır zıvır eşya,derleyip topladığın bir kaç kitap, Bir de o üzerine çok yakıştırdığım ama senin bir türlü yakıştıramadığın kirlettiğin beyaz elbisen ... ve suskunlukların mıydı sadece. öyleyse... Ben nereye gittim kadın... Nerdeyim ?
İnan ki hala kül tablasında unutulmuş bir sigaranın, için için yanan filitresi gibi dudaklarına hasret,biçare Araftayım.
Şu an Nefesime katık olup ciğerlerime dolmanı, Kahve gözlerinden tuzlu bir damla içmeyi bile, öyle özledim ki kadın... Özledim... Çünkü son k..peliğine sansür çekiyordu geçmişteki bir tebessümün... Çünkü Yüzünde gülücükler açsın diye kaç acını suladım kanayan kalbimle hiç görmedin kadın Bilmedin...
Hani gittin ya kadın... Hani şimdi yandık ya Hani bittim ya... İnan önemi yok ! Asıl Önemli olan ; Sen ne düşünüyorsun KADIN ?
İyi misin ? Değilsin ve olamayacaksın...
Olmayacaksın ve bunu herkesten iyi biliyorsun... Tıpkı,itiraf edemediğin gerçekler gibi... Yalanlar gibi Gizliyorsun.
" Şimdiden özlüyorsun ama beni suçlayarak kaçıyorsun gerçeklerden,Kadın "
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Acılarımın Baş Kahramanı /Merhaba Kadın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Acılarımın Baş Kahramanı /Merhaba Kadın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bana soysuzluk edenlere,küfür etmeyim de şiir mi yazayım demiş ya biri... İşte ben onun dediğinin tersini yapıyorum... Küfür mü edeyim şimdi ona,hem yakıştıramıyorum ki,onu hiç bir küfre...
Hepinize çok teşekkürler arkadaşlar,ağabeyim ve ablalarım...Var olun. Pek iyi değilim bu yüzden tek tek yazamıyorum her birinize bu aralar...Af buyurun.
Hani gittin ya kadın... Hani şimdi yandık ya Hani bittim ya... İnan önemi yok ! Asıl Önemli olan ; Sen ne düşünüyorsun KADIN ?
İyi misin ? Değilsin ve olamayacaksın...
Olmayacaksın ve bunu herkesten iyi biliyorsun... Tıpkı,itiraf edemediğin gerçekler gibi... Yalanlar gibi Gizliyorsun.
off off .(
ne ağır bir sorgulama insan şiirin altında eziliyor,saplanıyor sol yana her bir tümce kahırlandırıyor sızlatıyor ağlatıyor şair... :(
nasıl iyi olur ki insan kanamalı yaralar dermansız kalınca derde salan çekip ellerini savrulunca onca cefayı boynuna sarınca nasıl kifayet bulur gönlün ki.. iyi olamayacak elbet! :( ah bilindik hasretlere salan yar! nasıl unutacaksın bu gönlün makum edilmiş biçareliğinde ah nasıl! kavrulacaksın sende yokluğun her kavurucu gecesinde
:(
İnan ki hala kül tablasında unutulmuş bir sigaranın, için için yanan filitresi gibi dudaklarına hasret,biçare Araftayım.
ARAFTAYIM... YANMAKTAYIM... BİR AŞK İLE...
:(
REMZİ KARDEŞİM, dilin ne derse desin şairin gölü kırgın olunca kelimeler ile oynamakta zorlanmaz ki kalemi ama bilirim ki yüreğini küllerini savursanda yüreğin hala aynı yerde senin... ah benim can kardeşim, şiirler adres şaşmaz ki...
kendi acılarıma denk düştüğündenmidir nedir...Şiir benim yüreğimin karşıtı oluyor... Ve biz zamanla yarışsak ta o gözyaşı hiç bir zamana dolmuyor. Yüreğim şiiirde.Tebrikler dost...
bir şiir hele yorum ....
ruh hissetmezse kalem yazamaz naif yüreğine
sağlık kardeşim ....
vedalar olmasa ne olurdu sanki
sevgilerimle üzülme kardeşim yüreğine sağlık..