Kurtulmak istiyorum her şeyden ... Kapı önü beklemelerimden mesela .. Öyle çalmadan zili,ardındaki boşluğa kulak kabartmadan ve boş yere beklemeden eşikte,dalıp girmek istiyorum içeri. Dahası halıdan da, portmantodan,çekmecelerden,yataktan,yastıktan... Çataldan,kaşıktan,bıçaktan ... Kahvaltı masasında hala senin tarafında duran o boş sandalyeden de, bir kibrit çakıp kurtulmak istiyorum...
Duymak istemiyorum zamanı.. takvimden,saatten de kurtulmak istiyorum... Çünkü biri gidişini, Diğeri hiç gelmeyeceğin ve bir daha asla yaşayamayacağımız dakikaları hatırlatıyor bana...
En çokda o salondaki küçük televizyondan kurtulmak istiyorum aslında... Çünkü karşısındaki koltuğa, yanımda sen varmışsın gibi oturmak istemiyorum bir daha... İzlemek istemiyorum tekrarını,o siyah tekil yansımanın ve sonunu bildiğim yok oluşumuzun... güçsüz de olmak istemiyorum artık, Umutsuz da... Seninle saklambaç oynar gibi yaşamaktan yoruldum, Komşuya emanet bırakılan çocuk gibi yani...
Arkamı döndüğümde ve gözlerimi kapattığımda sen saklanacaktın... ve ben seni heyecan içinde ararken, hiç ummadığım bir yerden karşıma çıkıp Gözlerimi sobeleyecektin... Ama sen oyun bozan; Sen,önüm arkam demeden Bu koskoca evin,ağır duvarları altında bıraktın beni...
Saklambaç diye başladığım bu masum oyunda, Kör/ebe yaptın beni..
Bu yüzden Duvarlar da olmasın,istemiyorum. Odalar daralıyor her adımda... Çarpa çarpa yürümek holden mutfağa Üstü sen tutmuş yaralarımı sızlatıyor ve can kaybından ölüyorum yavaş yavaş her adımda... İnan bana bu halimi görmeyi sen bile istemezsin.
Doğrusunu söylemek gerekirse ki sana doğruyu söylemek ne kadar yabancı gelse de... Ben,sensizliği yüzüme vuran herşeyden nefret ediyorum ve Kurtulmak istiyorum... Yada Kurtarmak istiyorum Her şeyi benden..
- Hayatın adil olmasını beklemedim hiç bir zaman... - Ama senin adi değil,adil olmanı diledim hep. Önce kendine,sonra aşka. Bu yüzden di direnişim... Bu yüzden di ateşten korkmayışım... Senin uğrunaydı... Yandım !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kurtulmak İstiyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kurtulmak İstiyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
- Hayatın adil olmasını beklemedim hiç bir zaman... - Ama senin adi değil,adil olmanı diledim hep. Önce kendine,sonra aşka. Bu yüzden di direnişim... Bu yüzden di ateşten korkmayışım... Senin uğrunaydı... Yandım !
:(
bir kapı önü hikayesi sıralasam,derdimi içerim soğuk akşamlardan hüznü sarmaladığım gönlüme hazanı sararken, yutkunmakta zorlanır yine düğümlü boğazım aşk!diye kaybettiğim inancımı sarmalamaya halim yokken düşerim yine vefasız gözlerinden oysa! çocukluğumu bıraktım sende,yüz çevirirken herşeyden içimdeki yokluğu nasılda sıktım avuçlarımın ortasında o yüzden işte avuçlarıma koca bir yokluk yazışım :( boynumu bükük koyuşun derdimi yüreğime ekişin sol yanıma koca bir hançer saplayacak ne vardı ki masum duygularımı gözlerinden akıttığın ihanete sürükleyecek ne vardı :(
ah şiire zamansız dökecek gözlerimi ne vardı!:
Bu yüzden Duvarlar da olmasın,istemiyorum. Odalar daralıyor her adımda... Çarpa çarpa yürümek holden mutfağa Üstü sen tutmuş yaralarımı sızlatıyor ve can kaybından ölüyorum yavaş yavaş her adımda... İnan bana bu halimi görmeyi sen bile istemezsin.
görme her düşüşümde adınla ayağa kalktığımı görsen ne çare üzerime devrilen acını ben kıyısında tutunmaya çalışan bir yabancıyım şimdi...
remzi kardeşim, ne vardı bu saatime şiir ile gözlerime dokunacak yüreğini döktüğün derdindi yine asil şiirin...
kalemine nefesine duam şifa olur inşallah kardeşim...
İnan bana bu halimi görmeyi sen bile istemezsin. ............................................................................. İstemez! İnsan aşktan nasıl kurtulur şair? Ya zamanında yüreğimize işlemeyecektik ya da söküp attığımızda bir daha tek bir dize bile yazmayacaktık. Olmaz ki biz bile dışardan bu acıyı bu kadar yoğun yaşayıp okuyorken. Zor hem de çok zor. Tebriklerim dost kaleme.
ben sensizliği yüzüme vuran her şeyden kurtulmak istiyorum ..yada kurtarmak istiyorum her şeyden kendimi.. güzel duygu yoğunluğu çok yüksek bir şiir ..ve çok güzel seslendirilmiş .emeğinizi kutlarım..selamlar..