Issız bir kıyıda üşüdü ömrümüz Yetim bir ruh, nemli gözlerle, her gece sarılıp bir hayale, kimsesiz çocukların gülüşlerini ekledik. Yüzümüzü, hüznümüz de saklı tuttuk. Gidenler döner mi...? Ah! dönmedi geri.
İsyanımızı zincirledik. Gurbet ki kahreden yanımız! Derdimizi kime nasıl anlatırız? Lime lime yüreğimiz, ilmik ilmik göz yaşlarımız Gidenler döner mi...? Ah! dönmedi geri.
Ne çok tesellimiz var, bazen dibe vurmuşluğum. Bıraktım yüzümü sulara Kalbimizi bir vefasız, ömrümüzü bir hayırsız aldı. Gidenler döner mi...? Ah! dönmedi geri.
Kırgındık mevsimlerin sonunda acılara yattık, acılarla kalktık. Acılara acılar kattık. Buruk bir tat bırakmaktı amacımız. Gidenler döner mi...? Ah! dönmedi geri,
Sahi.. sen hiç gitmedin ki, gönlümün derin sularında yüzüyordun... Hiç gitmedin ki........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yarama merhem sen/ Başına dert ben şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yarama merhem sen/ Başına dert ben şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Issız bir kıyıda üşüdü ömrümüz Yetim bir ruh, nemli gözlerle, her gece sarılıp bir hayale, kimsesiz çocukların gülüşlerini ekledik. Yüzümüzü, hüznümüz de saklı tuttuk. Gidenler döner mi...? Ah! dönmedi geri.
gidenler soğuk vedalarla kaplar yüreği saklı kalan düşerlerin sana mirasdır ötelerden,bir hayale buz keser de yüreğin vakitsiz solar avuçlarında ki tomurcuk güllerin ve bir (ah)bin dert diker ömrüne yitik sevdalar hep yaşar yüreğin kıyısında can aşk! düğümlenir boğazın da yutamazsın bazen gidişleri... ve sonrası gelir aklına,sahipsiz ömrüne solurken nefesini gitsede kalan ömürlüktür sızılı yüreğinde....
emeğine saglık can kıyısız tebriğimle üşümesin yüreğin emi
acılara yattık,
acılarla kalktık.
Acılara acılar kattık.
Buruk bir tat bırakmaktı amacımız.
Gidenler döner mi...?
Ah! dönmedi geri,
Sahi.. sen hiç gitmedin ki,
gönlümün derin sularında yüzüyordun...
Hiç gitmedin ki........
Duygular zemzemlesmis irmak gibi caglamis akmis...
Dizeler oyle derinden oyle hisedilerek yazilmis ki...
Acilarla yatip acilarla kalkip acilara acilar katmakla kalmamis...Acilari tutup atese vermis dizeler....
Cok guzel ve derindi guzeldi anlatim..
Yorum da siirde nefisti..Tebriklerimle...Saygilarimla Kaleminizi sevdim favorime ekledim kiymetli sairem...