Ezgilerin karanlığına sıyrılırız kucaklardan.. önce cıvıl cıvıl, sonra mırıl mırıl sözler dökülür dudaklarımızdan...
Öyledir işte yavaş yavaş anlamaya başlarsın, arttıkça artan, kıvamını bulan acılardan.
Uçarsın yüce yüce göklerden, evsiz topraklar görürsün, denizleri ise bir hiç çekiş kadar an/sızın.
Yabancılaşan evin gölgesinde kalır yârimiz, ayak izleri kalır eşikte. Bir uçurtmanın eşliğinde el sallarsın sadece, öyledir işte, öyle doluşur belki içine...
An gelir;
Hep aynı günün ateşi vurur sularına, gözlerinden mesut kıyılar geçer kimbilir... Sıcak göğün kokusunu çekersin, güzel iklimlere sürükler koku. Limana sürüklenirsin, son seferin meşakkatiyle yorgun.
Çocuk tenleri gibi taptaze bakışlar vardır, aydınlık kadar sonsuz, gece kadar geniş...
Kokular vardır gürül gürül, duyuları düşünceyi alıp götüren...
Renk sen, koku ben ormanımızdan geçer seneler
Eyy...!
Hâtıralar adamı ey beni şâdeden yâr tapındığım adam! Mest olurum mahvolurum nefesini içtikçe...
Ciğerimde kanının kokusu var Ne söylediysek ölmeyecek birer ulu meşale olacak kalplerimiz...
An gelir;
Vedayla dolu,uzun bir hıçkırık eşliğinde son sıcaklığımızı sarfedip yanacak aramızda bir tek şimşeğin feri.
Buruk anılarla cebelleşirken yüreğin, cansız göğsümde el boşa dolanır kanlı yürek yok olup bitsin alev gözlerin yakıp kül etsin!
Şimdi sustuğun heryer, yaralı... gittiğin yollar, kapalı...
Yüreğin sızlıyor değil mi? haydi kül et kalan ne varsa.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Esen Yeller şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Esen Yeller şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
oldukça duygusal ve buruk bir anlatımın güzelliğinde bir şiir okuyup dinledim. hayli emek verimiş.yorum biraz daha ağır olursa eminim çok daha güzel olacak. saygılarımla
Harikasın Gülden Kızım.
Kutluyorum.