(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SOMA'DA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SOMA'DA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
evet arkadaşım bunların üzerine söylenecek söz varmıki esef dinliyorum haberleri bizler acı içindeyken onlar rant peşinde allah bildiği gibi yapsın arkadaşım
Hanımefendi yöneticilerimizin indinde maşallah ; ne ölen kimsenin umurunda ne de geride kalanları... Hepsi 300 canın polemiğinden kaç oy çıkar gibi seviyesiz bir yaklaşımda. Bolivya' lı yas tutuyor, bizimki ölmek bu işin fıtratında var diyor, Azeri milletvekilleri bir maaşlarını bağışlıyor bizimkiler önce sen istifa et falan diyor, ispanyol sanatçı madenci kıyafeti dizmiş bir meydanda üç gün sabit durup saygı duruşu yapacağım diyor, bizimkinin bilmem ne müşaviri adamı tutturmuş jandarmaya uçan tekme atıyor. PES yani... Daha bir yetkili çıkıpta adam gibi bir açıklama yapamadı. Polemikteler.. Efendim ilginize derdi paylaşımınıza teşekkür eder saygılar sunarım.
Soma faciası bir iş kazası değil, cinayettir diye düşünüyorum. Cinayete sebep olanlar, işlenmesine göz yumanlar ne yüzle halkın karşısına çıkıyorlar? Bırakın halkın karşısına çıkmayı, acılı ailelerin tepkilerine dahi tahammül edemiyor, katır gibi tepiyorlar.
Dün bende, bir sözden de etkilenerek duygu ve düşüncelerimi üç-beş satırla dile getirmeye çalışmıştım kendi kendime.
SOMA
Makarnanın suyuna bandınız. Güzel söze nasıl da kandınız. Yanan bizdik siz kömür sandınız. Oysa siz de yaşayan candınız.
Patron senin için der: maliyet, Devlet der: bunlar nasıl bir illet. Bu vebalden kurtulamaz millet, İnsanca yaşamdır cumhuriyet.
B.G/ 15 mayıs 2014
Dün bir gönderiye yaptığım yorumumu da bu vesileyle burada tekrarlamak istiyorum.
"Kapitalist ekonomi düzeninde, patron tarafından işçiye ödenen ücret maliyettir. Emeğin değeri (işçinin ücreti) ne kadar az maliyetli ise patron o kadar fazla kâr eder. İşçiye maliyet olarak bakıldığı müddetçe, işçinin insan olduğu ve yaşama hakkının olduğu görmezlikten gelinecektir. Düzen böyle kurulmuştur. Bu düzenin böyle devam etmesi ise kader değildir!"
Soma'da ekmeklerinin peşindeyken, maden ocağında hayatlarını kaybeden 282 madencimize (dilerim bu sayı daha da yükselmez) Allahtan rahmet, kederli ailelerine başsağlığı, faciadan yaralı kurtulan madencilerimize geçmiş olsun ve acil şifalar dileklerimi sunarım.
Bu faciaya sebep olanların da bir an önce hak ettikleri cezalara çarptırılmalarını milletçe beklemekteyiz.
MİLLETİMİZİN BAŞI SAĞOLSUN!
bekir güçlüer tarafından 5/15/2014 5:00:28 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sayın Güçlüer yorumunuza aynen ketılıyorum. Güzel şiirinizde ki sitemin yerden göğe hakkı var. İlginize teşekkür ederim. Şiirinizi incilere alamıyorum zira ben de " SOMA ' DA " başlığından başka şiir yok, yanlış anlaşılabilir. Segi ve saygılar sunarım.
Alemlerin peygamberi ne diyor ona kulak vermek lazım
Aklını kullanmayanların üstüne pislik yağar. Diyor bu tabirdeki pisliğin açılımı başı dertten kurtulmazsın Üstümüze örtülmen ölü toprağından kurtulamadığımız müddetçe inşallah daha kötüsünü yaşamayız. Yine ne diyor peygamber
Deveni sağlam kazığa bağla, sonra Allah'a emanet et. Senin sahip çıkmadığın malına Allah da sahip çıkmaz diyor. Hoşça kalın
YER ALTINDA DA ÇEKSEYDİ CEP TELEFONLARI KÜÇÜK KIZINI SORARDI.. VE DİĞERLERİNİ SİZ VARIN BİLMEYİN AKLINIZA GERİTMEYİN KADER DEYİN VE DERDİ Kİ İNSANLA ALAKASI OLMAYAN ŞEREFSİZ YÖNETİCİLERE VE SIRF PARTİ ADINA ÇALIŞAN MÜDÜRLERE GÜVENMEYİN OY VERMEYİN BEDAVA KÖMÜR ALIP OY ATANLARA KÖMÜR DAĞITANLARA ALLAH ADINA OY İSTEYİP, SUÇUNU ALLAHA ATANLARA NASIL OLSA MUHALEFETİZ DİYE YAN GELİP YATANLARA BİZİ ADAM YERİNE KOYMAYANLARA BOŞ VERİN SİZ DE ONLARI ALLAHIN KULU ŞEREFLİ ONURLU SANMAYIN KANMAYIN MİKTİREDİN ALLAHA EMANET OLUN BOŞ YERE BEKLEMEYİN DERLERDİ … ALLAH RAHMET EYLESİN ALLAH GERİDE KALANLARA SABRI CEMİL İHSAN ETSİN..
durumun vehameti
oyunun daniskasıdır.