(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİRPİĞİMDEN AŞAĞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİRPİĞİMDEN AŞAĞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Fazla naz aşık usandırır süzülüverecek kirpikten düşecek yere görecek gününü:)) demiş şiir bana göre.. Aslında ne çok şeyi hazmediyoruz yaşarken biriktirdiklerimiz vazgeçemediklerimiz ve yüreğimizde tuttuklarımız kaçıp gitmek isterken veya bu bir yaşsa aksın gitsin derken yine tutmaya çalıştığımız derindi yine be üstad daldırdı beni derinlere... Her daim saygımla...
Hanımefendi iki kıtalık bir şiir için, " kitap olur " yorumunuz bendeniz için çok büyük onurdur. Sağolun. İlginize teşekkür eder saygılar sunarım efendim.
Yeter bunca yıl yük olduğun gözüme...dizeniz her şeyi deyiveriyor açıkça.
Son bir duygu selinde aktı akacak gözlerden sabır. Ne güzel ne özce anlatıvarmişsiniz '' yalvardıkça kaçıverdin uzağa '' derken. Neler neler yaşıyor şu tek bir dizede .
'' Akılın sıra çekiverdin kızağa.'' Fazla naz aşık usandırır hani..
Beğenilerimle Değerli Yazın Dostu..ve saygılarımla bu güzel şiire.
nur benlioğlu tarafından 1/25/2014 12:46:23 AM zamanında düzenlenmiştir.
Gönül süzgeci o kadar eleyici olmuş ki adete ince elekten geçirmiş. Tebrik ediyorum sitem ve samimiyet iç içe geçmiş isteyen istediği gibi yorum yazma kolaylığı sağlamışsınız tam puanlık bir şiir tebrik ediyorum selamlar..........
Ağlamamak için direnen göz yaşlarına sesleniyor şair yeter artık süzülü ver aşaşı diyor Aslın da göz yaşlarında asılı kalan canan a sesleniyor şair büzel bir betimlemeydi kutlarım kalemi