(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Beğenerek okudum mükemmel bir şiir olmuş kutlarım Duyduğumda içimde bir şeylerin eksik olduğunu hissettiğim, söylediğimde dilimin titrediği tek kelimedir ANNE Emeğinize yüreğinize sağlık Selamlar saygılar efendim....
ne zaman bir anne ile karşılaşsam yüreğim burkulur derinden çünkü ellerini çekmezdin sen üzerimden gözlerinle süzerdin sen yanımda iken ve çok seviyorum sizleri derken beni bırakıverdin sessizliğime yatıyorsun kara toprakta rahat değiliz sensiz......
Tüm anneler birer kanatsız melektirler..Ebediyete göç edenlere rahmetler,yaşayanlara sağlıklı uzun ömürler dileğimle değerli yürek sesinizi kutlarım saygı ile.
Annenin boşluğunu hiç kimse dolduramaz.Üç ayaklı emek verilmiş videodaki şarkıyla uyum sağlayan çok güzel dizelerdi.Hayatta olmayan tüm annelere rahmet diliyorum.Mekanları cennet olsun.Tebrik ederim sevgiler.
Sizin kaleminizden damlayanlardanda anladımki, Anneye en çok hasret duyan kızlarıdır zira onlar biliyorlar annelerinin çektiği çileleri çünkü kızlarıda anneleri gibi yaşamakta bu hayatı
Ateş düştüğü yeri yakar ateşe düşmeyen ne bilsin köz olup küle döneceğini yüreğin.
Bir hayatın ikiye bölündüğü yerdeyiz geriye baksam annem ileriye baksam annemsizlik, dünyanın sonumu geldi hayır! lakin nasıl bir acıdır bu! ya da ben mi bu şekilde yaşıyorum bilmiyorum diyorum ama acıkeş ruh ikizlerim öyle çok ki, görüyor biliyorum.
Elde ayakta bir şiir var teselli edecek dualardan sonra ve susacak bir dil..Tarifi yok bu ahvâlin de anla'yan gerek bize anlayan.
Ellerimi titrettin yüreğim zaten hüznüme sirâyet..
Duâ ve sabır sevgili kalem ötesi dünya telaşı işte.
Nar-ı Çiçek tarafından 5/10/2014 8:35:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
Offf ki off dedim Sengul'um, yandi bagrim senin yerine.. Rabbim bu aciyi gecinden versin herkese diyebilirim bu fani omrumuz icin.. Uzgunum. Basin sagolsun, sabirlar diliyorum sana. Allah mekanini cennet amel defterini evlatlariyla zengin ve acik etsin her daim.. Sevgim selamlarim senden yana ugurladim..
Şen değil buralar gittin gideli Dolmaz dolmayacak yerin bir daha Geçmiyor yaralar yittin yiteli Solmaz solmayacak bu nasıl yara!
Üstümüzde varsa bir başka âlem Hakikat şehrini yoklar mı elem Dar gelen dünyada geniş el âlem Ölmez ölmeyecek atıyor nara
Acı, tatlı günü bizde yaşadık Ölümü unutup candan boşadık Vakti gelen kula olmuyor sadık Olmaz olmayacak sokuyor zora
Dünya yolculuğu panayır yeri Gezip tozup gören gidiyor geri Azrail önceden vermez haberi Salmaz salmayacak çıkıyor kura
İbret; hadisede her dem fasılsa Başı secde görüp beş vakit kılsa İçi küfür dolu harap nasılsa Gülmez gülmeyecek geliyor sıra
Kendini bilmekse susalım biraz Sabrı sükûn edip pusalım biraz Acele kelamı asalım biraz Almaz almayacak tartmıyor dara
Sularda görünmez izler semavi Rabb’e dönük her şey kavlinde kavi En masum renklerden olsa da mavi Kalmaz kalmayacak beyazla kara
Yaprak bile açsa olduğu dalda Sararır emirden budur kuralda Ölümsüz yer söyle, olsa; kralda Bulmaz bulmayacak geçersiz para
Bir lahza kal artık yorgun sinede Yüreğim kendinden aciz hanede Anlatır bir şeyler, hayat yine de; Bilmez bilmeyecek acıyor şura!
Nezahat YILDIZ KAYA
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
« Önceki Şiir
Sonraki Şiir »
OKADRMI GÜZEL ANLATILIR .eLİNE VE YÜREĞNE SAĞLIK. GÖNÜL VE YÜREK SESİN HİÇ SUSMASIN ELİNE,DİLİNE ,KALEMİNE ,YÜREĞİNE SAĞLIK.. TEBRİKLER....
Kıymeti asla bitmeyecek olan en müstesna varlıklardır anneler. Her ne hikmetse elimizden alındıktan sonra daha çok kıymetini biliriz. Halbuki varlık sebebimiz ve bizim için canını hiç düşünmeden verecek tek varlık. Sadece dünya değil ahirette onunla kazanılır.
Çok güzel bir anlatımdı. Daim olsun kaleminiz. Hayırlı Cumalar. Sağlıcakla.
Yaradanımızın kullarına en büyük ödülü olan cennetini ayakları altına serdiği kutsal varlıklarımız analarımız için ne yazılsa, ne söylense az gelir. seni sevmek ibadet diye bir şiir yazmıştım merhum anneme ve bugün sizin siteye astığınız gibi anneler gününde okumuştum ağlayarak... güne şık düşmüş, duygu yoğunluğu fazla okunası mükemmel bir şiirdi. Dar-ı bekaya göç eden tüm annelerimiz ışık içinde yatsınlar. Rabbım hepsine rahmetini eksik etmesin inşaallah. tebrikler, selam ve saygılar sunuyorum...
Anne sevgi yumağı bir şiir
duygusu san ki nehir
saygımla