/ Şimdi yıldızları örgütlüyorum geceye, k/arşı. Aşkı kin ve düşmanlığa sevk ediyorum. Hadi sok benden aldıklarını c/ebine, Ve bir gün Allah sana diyecek ki, Ey kulum günah/karındı senin, Yan cehennemimde…
// Söyle kadın, Tabiat anaya bana baharı doğursun, Doğursun ki, İçimdeki nefret ur’ları çürüsün, Atayım kılıcımı, çıkarayım miğferimi, Şah’a söyle af buyursun piyonuna, Aşkı yazarım belki.
Söyle kadın, Demli bir çay söyle Amed’ten türkü söyle, Gözlerinin gölgesinde içeceğim, Doğusunda güneşte kavuracağım kabuslarımı. Güneyinde namaz kılacağım.
///
Gülüşünü yüzüme eklemişler. Bir diş eksik Bir düş… Fırtınalarda yıkamışlar bizi, Araf uyuyordu biz giderken, Surunu terk etmişti İsrafil, Yavaş diyordu yavaş. Ölü bebeklere takılıyordu ayaklarımız. Ömrü kısalmasın diye yanından geçiyorduk her şeyin. Tutarlı sözler veriyorduk, Şeytan altını çizerken kalan ömrümüzün, Biz çoktan iman ediyorduk.
//// Söyle kadın, Bana sensizliğe nasıl dayanıldığını söyle, Nasıl gidildiğini, Kalbin nerede saklandığını, Nerde ölünebileceğini, Kaç parçaya bölünebileceğini söyle. Nasıl bir ip almalı, Nasıl asmalı kendini, Nerede bitmeli son nefesim. Ama aşk olsun kadın sana, Güllere de kokunu bırakmışsın, Vatan sen kokuyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAVİ GÖĞÜN ŞİİRLERİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAVİ GÖĞÜN ŞİİRLERİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Oooww gene yakmışın yıkmışın ortalığı, kopartmışın kıyameti, üflemişin sur 'a , bir de mum yakıp seyrine bakmışın kimseciklerin haberi olmamış Seni okudukça ne kadar yazamadığımı hissediyorum, kalem geri gidiyor ben de :) Kimden peydahlıyorsun böylesi yasadışı şiirleri bilmem.
Allahımm bana bir yer gösterin gidip kendimi oradan atılıyım bu şiir varya insanı kibritsiz yakarda birdamla su bulamzsın söndürmeye söyle bayım bu şiirleri hangi mavilklere bakıpta nakşetiryorsun kalemine..aşkın zaferi olsa bayaramı olsa şiiri bu olurdu..gölünün bayaramarı hiç solmasın sevgli piyanaist..selam ve duaile..
Seni okudukça ne kadar yazamadığımı hissediyorum, kalem geri gidiyor ben de :)
Kimden peydahlıyorsun böylesi yasadışı şiirleri bilmem.