Ağzı süt kokan bir şiir düşer genzime, ve Yalnızlık, Bir oruspu gibi sırnaşıyor yine yatağımda. Kederimi fakir bir dünya ülkesinden ithal ettim. İstifadesi ruhuma kalmış, Kahyası serseri kime ne. D/üşüyorum galiba yine, Nerden düştüğümü bilmeden, Annem ayağının altındaki cennetten kovmakla tehdit ediyor beni,. Tanrı cehennemle… Sen gitmekle… Ve yeni nesil şiirler birikiyor tümcemde, Küfürlü, Edep/siz adamlar aşka sövüyor, Bilinçsiz… Hadi bayan, Zorla kendini ve beni doğur kendine, Aşka şövalye ata varlığımı, Varlığım hibe olsun, Sana ve tüm vatansızlara. Kör bir terzi bul, Bir kılıf uydursun bana, Yırtık geçmişimden. Ş/ayet ölürse/m bu anestezik eylemde, Yada kırılırsa terzinin iğnesi, Düşlerimin çarmıhında, Hükümsüzdür tüm günler.
Yastık yorgan yatıyor koynumda gece, Gün/eşini yeni toprağa vermiş. Kavimler yıllardır yoldaydı, Benim/kini kaybetmiştim ben, Gaip oluyordum sonra mahkeme kararlarında. Ülkesiz, Bir başıma, Yürürken sende adım adım. Tattım aşkı ve ihaneti. Hadi kadın kov geceyi yataktan, Gir koynuma, Memenin altındaki mayına bastım, Sarıl bedenime patlamadan düşlerim. Gir mabedime, kıl beni gecegündüz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PİYANONUN DİŞİNDEKİ ARTIKLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PİYANONUN DİŞİNDEKİ ARTIKLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu şiirini ilk okuduğumda ne desem yavan kalacak deyip yorum yapmaktan vazgeçmiştim. İnsan bir kaç söze nasıl bu kadar duygu yükler, aklım almıyo. Her bir cümleyi ayrı sevdim. Çok başarılısın çok. Maşallah.
İnsan bir kaç söze nasıl bu kadar duygu yükler, aklım almıyo. Her bir cümleyi ayrı sevdim.
Çok başarılısın çok. Maşallah.