bırak kalsın öylece ve her şeyi unut ne olur daha uzaklara git unuttur bana kendini içimde
her yanım isyan benim her yanıma dar bu diyarlar patlarım inan bir gün hepsi tek bir kıvılcıma bakar
gülmeyi unutmuş gözlerinde yağmurlar sesi uyutulmuş bir şehrin kaldırımlarında üşürken çıplak ayakları unutulmuş sevdaların gülsem bile acıtırım yüreğini bilemezsin kii içimde hep öksüz bir çocuk ağlar
önüm arkam her yanımda ihanet dursam düşeceğim ve gömecekler beni yerim çoktan ayırtılmış biliyorsun sahipsizler mezarlığında yürüyorum kan revan ayaklarım ellerimde ipleri uçurtmaların arkamda sesleri ölü çocuklar yaşam’la ölümün arasında gülümser sevda
biz yürürüz , oysa zulüm yolları kesmiş olsa da umudun sevdası bitmedi hala
uçurtmaları renk renk gözleri bahar yeşili çocuklar ve isyanlar ki ,bir yanımız ölüm düşer karanlıklara ışık ışık bakarsın bir yıldız kayar gecedir ihanet in saçlarında gülümser gülüm ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yaşam'la ölümün arasında gülümser sevda şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yaşam'la ölümün arasında gülümser sevda şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirle uçurumlar arasında gidip geldim ne yalan söyleyeyim renk renk uçurtmaları ve gülümser sevdasından umut topladım sonrasında sevgili şair.. ve biliyoruz 'sesi uyutulmuş bir şehirdeydik' üstelik.. ihaneti koynunda saklayan gündüze inat biz hep gece düşelim yollara sevgili şair.. sonrasında,yaşamla ölüm arasında payımıza ne düşerse razıyız..sevgilerimle..
Azim ve arzu ile çıkılan yoldan dönmek evvela insanın kendine yakışmaz. Ama umudu da çağırmak lazım değil mi sevgili Mert kardeşim.Vee duygularda temas da çok önemlidir.Çevirmemek lazım. Çok güzeldi.
Seven ve sevilen ikilisi arasındaki sevda yoğunluğuna , vefakarlığın ölçeğine bağlı bu da ... Sevdalıyı zor bir yolda kazısan da çıkaramazsın üzerine başına bulaşır da çıkmaz zaten şair :)
şair git der de aslında tutsun ister ellerini ondan daha güçlü bir el dokunma dokunup da gideceksen sonra ve gelirsen bana bil ki kolay olmayacak bu sevda aşkı savaşın içinde yaşayacaksın ben ki özledim aşkı hem de çok ama bir yara da sen açacaksan bu viran gönlüme dokunma git bırak her şey böyle kalsın...Yüreğinize sağlık şair..hüzün bu kadar mı tatlı ifade edlilir..Saygılarımla.
Çok doğru tespitler yapmışsınız . Elbette sevda güzel ama insan sevgiliye acı çektirmek istemez kolay kolay.Birlikte yürünebilecek sevgililer zaten bırakmaz ellerini değerli arkadaşım. Ne güzel yorumdu bu." İyi ki varsınız " dedirttiniz bana . Sevgi, saygı ve esenlik dileklerimle.
ne yalan söyleyeyim renk renk uçurtmaları ve gülümser sevdasından
umut topladım sonrasında sevgili şair..
ve biliyoruz 'sesi uyutulmuş bir şehirdeydik' üstelik..
ihaneti koynunda saklayan gündüze inat biz hep gece düşelim yollara sevgili şair..
sonrasında,yaşamla ölüm arasında payımıza ne düşerse razıyız..sevgilerimle..