rahman ve rahim olan yüceler yücesi' nin kullarına , çocuklarına eziyet edenlerin şiiri olsun bu da ...Şiirin hikayesini görmek için tıklayın Bu şiirde lanetlenenler , çok açıkça anlaşılabileceği gibi , yalnızca " din istismarcıları " dır ...
Gerçek dindarlar baş tacımızdır hangi dine mensup olurlarsa olsunlar ... Ama , din maskesi taktığı şeytanın müridi yüzlerini gizleyerek , gerçek dindar insanları kandıran ve onların kutsal din duygularını kullanarak , oylarını devşiren , her dinden insana büyük günahlarını da yükleyen günahkar katilleri lanetlemektedir bu şiir... Dilerim adreslerine ulaşır da , o şeytan müridleri de , hiç olmazsa bizim tarafımızdan kutsanmadıklarını anlarlar ... Yarası olmayan hiç bir dindar insanın , bu şiirde gocunacağı bir ifade de yoktur ...
bu çocuğa ve annesinin namusuna kadar yönelmiş bu silahlar kimin ?
kim verdi bu ırz düşmanlarının ellerine bu silahları , bu silah ticaretini hangi ülkeler yapar ? bunların günahlarının affı da var mı sizce ? kaç kez kabe’yi tavaf etmeli ya da kaç umre’yle affettirmeli birileri bu çirkefliklerini ? hangi din ruhsat verir ki , suçsuz günahsız canlara kıyanlara , dinle maskelenir bunca günah ? acımasız gerçekleri çirkeflerine gömebilirse birileri ,bu şiirin de katli vaciptir biliriz onlar için ... kenarından dolanıp geçsin onlar evet bu şiir üşütür yüreklerini ... onlar için sıkı aşk ve sevda güzellemeleri de yazar kalemim belki bir gün ...
* Mert YİĞİTCAN 21 . 04 . 2014 istanbul |