(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YER CÂZİBESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YER CÂZİBESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yeterince dem tutmuş bir tevazu. Gayet hoş ve okunaklıydı dizeler. Kalemi eline alıp evirmiş çevirmiş hepimizin içindeki o yerde, kelimeleri böylesi dizgilemek var bence. En azından kendi adıma bu böyle. Fakat sonunda karar kılıp konduğum yer, serbest ölçü gibi. Kaldı ki, yazdıklarımı hiçbir yazın türüne yaklaştıramıyorum henüz. Burada gördüklerimse hiç az sayılmaz. Tebrikle.
Dört beyit; dört bin mesaj içerir mi? Evet, bu şiiri dikkatli okursak bunu görebiliriz; Şiir, içeriği, teması ve anlatımdaki incelikleri kadar mana içine manalar sığdırılarak da her algıya göre kurgulanmış sanki; Nasibi olan nasibi ne kadarsa o kadarını alır; Rabbim, zerreye alemler sığdırmış, dileyelim bizlerin karşısına da her zaman dolu dolu bilgeleri çıkarsın; Teşekkürler kaleminize; Selam ve saygı ile...
Hanımefendi cinasın zorlarını tercihte vardır bi bildiğiniz.
Özellikle " ar sızdı " çok güzeldi. Şahsen, insanların bireysel ar sızdırmasını doğal sayarım. Ancak, toplumsal bir sızdırma var ki rahatsız edici gerçekten.
Yergiye gelince önemserim. Övücüler de çanak tutanlar da hep olmuştur ve olacaktır. Ancak, yergiye kulak verebilenlerin hayırlı ve doğru işler yapabileceği muhakkakdır.
Bir hadisi şerifte " Son fitnenin Arap'tan çıkacağı " rivayet edilir. Evet etrafımız " kan mayın " Allah sonumuzu hayra getire diyor, tebrik ediyoe saygılar sunuyorum.
çarık ve fesi bilmem ancak etrafımızın kan mayın olduğu ve hatta ellerimizle döşediğimiz bir gerçek okurken cinas keyifli ve hatta kolay görünüyor ama cıks başına birle geçemedim :-)
vay maşallah hocam'a
analar neler doğurmuş.. Allaha emanet
nice güzel eserlere imza atılacak kimbilir
başarılar dilerim