(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CİLALI TAŞ DEVRİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CİLALI TAŞ DEVRİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili Hicran aslında 14 şubatın ne günahı varmış diyorum bazen... belirli günler adına yapılan çılgınlıkları hoş göremiyorum maalesef. Abartıyı sevmiyorum. Sadelik doğallık tercihim.
Yine de sadece o güne münhasır bir buket çiçekle karşılanan hanımlar vardır. Belki de güzel sözler dökülmüştür gönülden. Bunu bilemem. Allah herkese temiz bir kalp nasip etsin. Kalbi temiz olanın sevgisi de sahici olur....
Tam da bu sevgili Munise; Biz insanlar bütün güzel duyguların içini boşaltıyoruz büyük bir hızla, sonra da takvimde işaretlenmiş bir günde saçma sapan çılgınlıklarla, samimiyetten uzak gösterişli kutlamalarla, pahalı hediyelerle o içini boşalttığımız ne kadar kıymetli duygu varsa doldurmaya çalışıyoruz. Kıymet bilenlerin, bir tek çiçeği, o güne özel daha sıcak ve sıkı bir kucaklama, elbette gönül okşayıcı ve çok daha anlamlı senin de altını çizdiğin gibi.
Huzur ve güven içinde yenen kuru bir ekmek,endişe içinde yenen baldan tatlıdır.Paranın satın alamayacağı tek şey sevgidir.Sevinçli bir çocuk telaşı gibidir sevgi.Karşılıksız,çıkarsız.Hissettiğin kadar,hissedebildiğin kadar,derin ve sonsuz.Yaşam ve ölüm arasında yaşadığımız zaman diliminde sevgi günlerimiz hep olsun.Yüreğinize sağlık. Sevgi ve saygılarımla
Merhabalar Saygı değer Kalem. Güzel bir Eser canı gönülden kutlarım. Daha nicelerine İnşallah. Sevgiden sevmekten asla vazgeçmeyelim Çünkü;Dünyayı bir tek sevgi kurtaracak. Hitted şiddet gösterenler zülüm yapanlara inat sadece değil senenin 12 ayı ,365 günü sevmekten asla vaz geçmeyelim. TATLI DİL GÜLER YÜZ YILANI DELİĞİNDEN ÇIKARTIR DEMİŞ ATALARIMIZ. Aymazlar şımarıklar elbette olacak. Ama Masum sevgiler çoğunlukta.
Kin ve öfke harcından tuğla dizildiği gün Sevgililer günüymüş bu ne aymazlık heyhat! Hudutlar tanımadan toprak ezildiği gün Nefret sarmış âlemi sence sevgi kaç karat!