BİR MİLLETİN DİRİLİŞ DESTANIŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Çanakkale’de kazanılan bu büyük zafer Türk milletinin yıkılmaz gücünün, bükülmez bileğinin, bitmez inancının nişanesidir. Asırlardır bağımsızlığından ödün vermeyen bir ulusun onur ve şeref mücadelesinin ödülüdür. Bu zafer top tüfek yetmediğinde süngü kürek, kol bilek yetmediğinde can yürek takviyesi ile ve en önemlisi inanç birliği, vatan ve bayrak sevgisi sayesinde kazanılmış bir zaferdir. Mustafa Kemal gibi büyük bir liderin önderliğinde Türk’ün yenilmezliğini ve gücünü bütün dünyaya ispatladığı bir destandır Çanakkale zaferi. Bu büyük zaferin yıl dönümünde başta Büyük Önderimiz Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları olmak üzere bu uğurda kan döken, can veren yüce ecdadımızı ve aziz şehitlerimizi bir kez daha sonsuz saygı ve minnetle yâd ediyorum. Ruhları şad olsun.
|
Milletler tarihin dönüm noktalarında var ya da yok olurlar.Tarih milletler çöplüğü aynı zamanda...
Çanakkale cephesi bu anlamda dirilişin ilk meşalesi olması bakımından çok önemli
Büyük zaferin ardından Çanakkale geçilir
İstanbul işgal edilir.
İzmir ,Bursa....
Anadolu ...
bu süreci bütün olarak yazmayı denesiniz...Kaleminiz çok güçlü
Çanakkale soluk...Ve alınna solukla bağımsız bir millet olma yolunda Anadolu destanı ...
naçizane öneri