BİR ŞEY SÖYLEYECEĞİMŞiirin hikayesini görmek için tıklayın Allah sizin ne dış görünüşünüze ne de mallarınıza bakar ama o sizin kalplerinize ve işlerinize bakar.Hz. Muhammed (S.A.V)
Allah’ım bu mübarek gün ve gecenin hatırına salât ve selamlarımızı canların cananı, gönüllerin sultanı, Efendimiz’e ulaştır. Beni yolundan ayırma, adını dillerine dolayıp senin yolundan gitmeyenlerden uzak tut. İyi insanların yüreğinden umudu eksik etme. Kötülere fırsat verme, çocukları, masumları, mazlumları, dilsiz patili dostlarımızı, doğayı ve tüm canlıları onların fenalığından koru. Verdiklerin için dilimden şükrü, aldıkların için kalbimden sabrı eksik etme Allah’ım. Amin. Bundan tam elli yıl önce, cumhuriyet ışığıyla aydınlanmış, çağdaş değerleri olan bir ülkede doğmuşsam ve bugüne kadar kadın olarak kendimi ifade eden bir duruşum ve bir kimliğim varsa, seçme seçilme hakkına sahipsem, eğitimden iş hayatına kadar toplumsal hayatın tamamında erkeklerle eşitlendiysem bu sadece ve sadece senin sayendedir Ata’m. Sana ne kadar teşekkür etsem ne kadar minnet duysam azdır. Bana sahip olduğum bütün bu değerleri sağlamak için canını veren, kanını döken, savaşan, mücadele eden başta sen Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere bütün silah arkadaşlarını, ecdadımızı, gazilerimizi, şehitlerimizi bir kez daha sonsuz minnet ve hürmetle yad ediyor aziz ruhlarını saygıyla selamlıyorum. Bugün 19 Mayıs, kurtuluş mücadelesinin ilk ateşini yakmak için Samsun’da güneş gibi doğduğun gün. Doğum günün kutlu olsun Ata’m.
Milletçe 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramımız kutlu olsun. |
'umudu umutla beslemek' anlatımı bile 'aydın'ın bu ülkedeki durumunu anlatmak için yeterli!... :)
Dünyanın kaderini değiştiren bütün büyük lderlerin 'orta hatta kısa boylu' olduğunu örneklerle anlatan bir yazı okumuştum. Cengiz Han'dan Napolyon'a... Çavuşesku'dan Hitler'e... kadar.
Atatürk'ün 'Yüzyılın en büyük lideri' seçilmesinde muhtemeldir ki 1.74 boyu kıstas alınmadı. O nedenle boy göndermeniz de çok anlamlıydı!...
İki dörtlüğe bir felsefe sığdırılmış. İçtenlikle şiirinizi kutlarım.
ATA'mın ruhu şad olsun.
Sevgilerimle...