Acı benim acımdır ben ağlar ben inlerim Kalbimin feryadını ben duyar ben dinlerim Sizler zevk sefa sürün ben tutarım bu yası Acının acı ile olmaz asla kıyası Ölenle ölmesem de kabrinde barınırım Gözyaşı denizinde yüzdükçe arınırım
Acı benim acımdır ben basarım bağrıma Sabrı merhem yaparak yediririm ağrıma Sizler gülün eğlenin gün edin gününüzü Yok sayın yarınları unutun dününüzü Ben toprağa karışır baharı ateşlerim Umudu yüreğime ince ince işlerim
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ASAMUT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ASAMUT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu nedenle olsa gerek acıya katlanmanın zorluğu. Mutluluk ve gülmek bulaşıcıyken acı ve hüzün değildir. O duyguyu taa yürekte hissetmek için illâ yaşamak gerekir. Üstelik bir başına... Sonra da işte böyle duygularını aktarmak için de 'susmaktan vazgeçmek' gerekir.
Değişik teknik arayışlarla şiir yazmanızı seviyorum. 14'lü kalıpla mesnevi uyak düzeni ne kadar uyumlu. Bütün sözcükler taşıdıkları duyguları yerli yerine oturtuvermişler.
Kendi içinde temasını çok güzel işleyen şiirinizi içtenlikle kutlarım Hicran Hanım.
Sevgilerimle...
Serap IRKÖRÜCÜ tarafından 5/8/2020 9:30:32 PM zamanında düzenlenmiştir.
''Acı bir kişiliktir'' Ateş düştüğü yeri, kalbi yakar deyiminin en kısa ama en etkili açılımı olmuş Serap Öğretmenim. Yaşamayan acının şiddetini bilemez, haklısınız. Çok teşekkür ediyorum güç veren sözleriniz için, varlığınız değerli. Saygı, sevgi ve selamlarımla.
Olağanüstü güzel yine muhteşem bir yürek esintisi okuduk usta kaleminizden sevgili Hicran hanımcığım.Mana derinliği oldukça yüksek harika bir şiirdi.Tüm kalbimle canı gönülden kutluyorum.
Acı benim acımdır dert eker gam biçerim Hüzünleri damıtır bir dikişte içerim. Sizler kahkaha atın ben dalarım sükûta Elbet derim beklerim ermesem de sübuta. Dört duvar arasında haykıran ben olurum Kimse fark etmese de yalandan şen olurum.
Tam benlikmiş şiir geciktim kusura bakma, ben de yazmak isterim böyle bir şiir. Sevgilerle.
Rahat olun Afet Ablacım ne kusuru, paylaşılan bütün şiirleri eksiksiz okuyabilmek için robot olmamız lazım. Yazmışsınız bile, çok güzel bir altılık üstelik, teşekkürler katkınız ve eşliğiniz için. Saygımla.
Acılar olmasaydı ne şiir,ne müzik ne sanat olurdu. Zaten mutluluk sanatın düşmanıymış. Acıyı, hüzünü nakış nakış heceyle süslemişsiniz.Tebrikler hocam.Selamlar,sygılar
Melek'e de dediğim gibi acı ve hüzün olmasaydı mutluluk güneşi insanın kalbini kör ederdi, ilham kalbi kör olanlarla fazla ilgilenmiyor sanırım. Teşekkür ederim, saygımla.
insan keşke üzülen bir varlık olmasaydı diyorum sonra. hayatın bi anlamı olur muydu diye düşünüyorum insan ne her zaman mutlu olmalı ne de üzgün
seninle yaptığımız o uzun sohbetler gibi hissediyorum şuan. şiirin içinde olduğun karmaşa kendi kendinle olan hasbihal sesindeki sakin hüzün böyle. çok dokundu be hicom
"Sabrı merhem yaparak yediririm ağrıma" demissin ya hiç gözü arkada kalmıyor insanın
Okumasaydım keşke dedirtecek kadar ustaca yazılmış kahrolasıca hislerin kemikleştiği bir an. Ama muhteşem şiir.Zaten şiir böyle bir şey yazarın gözyaşlarını kristalize edip ebedileştirmekte çok mahir. Dileyelim sancıyıda almış olsun. Yazarken yazandan, okurken okurdan. Boşuna aczin giryesi dememiş Mehmet Akif Şiir için. Hayırlı akşamlar.
Acı benim acımdır, tartarım dirhem dirhem Gönlümün acısına, fayda etmez ki merhem Sizler bayram yaparken, razıyım ben feryada Dert etmem hiç bir derdi, söylemem asla yad'a Yalnızlıkla el ele, verip dağlar aşarım Umut ve de sevinci, ben içimde yaşarım
Acı benim acımdır ben basarım bağrıma Sabrı merhem yaparak yediririm ağrıma Sizler gülün eğlenin gün edin gününüzü Yok sayın yarınları unutun dününüzü Ben toprağa karışır baharı ateşlerim Umudu yüreğime ince ince işlerim
Güzel bir şiirdi, beğeniyle okudum. Nice şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı, içtenlikle KUTLUYORUM...