(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CORONA GÜNCESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CORONA GÜNCESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Varlığını zekasıyla ve tanıdığım kadarıyla hiç bir şeyin karakterini bozamadığı birinin varlığının tek sebebi bunlar değil. Bence bunlar iyi bir şiir yazmak için oturulmuş daha sonra kendinde o an için iyi şiir yazma kafası bulamamış insanın satırlarla dalga geçmesi. Bunu ben çok yaparım. Eyvallah
sabala seni aradımda gizzz hadi bakan şalvarını keyin ekmek etmeye getcez dedimde ben zaten şalvarliyin dediydin aaaa sen dünden hazırmışınnnn gıızz deyivdiydim . sende bene bu şiiri okuyuverdiydin de gene şanslı hissedivdim gendimi:)))) hindi daha şansliyin sanki
Abu şunun şatırlıına, pek hevesliidim, kapıönne bile çıkdıdım emme Aras başkan ünnedduru napıtdurusun dışarda oturagosene evde eceline mi susadın diye girivedim içeri ürktüm de.
Yorgunnun üstüne şiir şiirin üstüne kayfe eyi gidee, pişirevem de içeekene soluklan :)
Ne kadar güzel bir etkileşim... Tabii bir kadının, bir annenin bakış açısıyla!... :)))
Bir an, ozanların atışmalarını izliyorum zannettim ve çok hoşuma gitti. Onların da çoğu doğaçlama olarak konuya katkı sağlarlar ya... O nedenle kendine güvenen katılır. Sizin gibi....:)))
Şiirsel gülümseme etkinliği başlatmış oldu Ahmet Ağabey, sağ olsun :) Beğenmenize çok sevindim Serap Öğretmenim, teşekkür ediyorum güç veren yorumunuz için.
Eline gönlüne yüreğine sağlık kardeşim. Leziz, havadislerle halini beyan edip, güncelle finale gitmiş harika bir eser. Rabbim dilediğince bir hayatı nasip kılsın ömrüne. Amin
:))))))))))))))))))) kahvaltıma katık oldu :))) bu ara da tembelliğimi açık etmiş oldum ama varsın olsun... bayıldım bu şiire vallahi kardeşim, benim şiir köşe de kalmış kaç zamandır böyle bir içten gülümseyiş, hatta kahkaha ya hasretti sabah çay keyfim..... teşekkürler bu anı yaşatan şahane dizelerin için kardeşim...
selam ve saygımla bir dörtlükle eşli edyim ben de
bardak çaya gizli aşık leke tuttu çatal kaşık az çamaşı çok bulaşık varlığımın tek ispatı....
Tebessüm kahkahanın mayasıymış Ahmet Ağabey, daim olsun inşallah neşeniz. Sayenizde gülümseyerek başladım güne, o nasıl güzel bir şiirdi öyle asıl ben size teşekkür ederim.
''bardak çaya gizli aşık leke tuttu çatal kaşık az çamaşı çok bulaşık varlığımın tek ispatı....''
Aynı dertten muzdaribiz, çamaşır neyse de bulaşık hiç eksilmiyor, bazen diyorum ki para biraz rol çalsa bulaşıktan harcadıkça çoğalsa mesela, hiç fena olmazdı :) :)
Tekrar teşekkür ederim, sağ olun var olun. Saygı ve selamlar.
Eyvallah