Göğüs ucumun déhlizinde çırpınan sen! İyi dinle. Ki sana düşman bakışlarım(ı) Ahımın sallandığı gecelere asarım. Kaybol git artık Düşüşlerim olacak gölgeme.
Kömür karası bakışların düşerken göz çukurlarıma Saçlarım ömrüne bulanmış Elleri Ayrılığa avuç açan Tabut ağırlığınca sırtıma dayanan Cesetler çenemi yoğurduğunda Mavi bir sabaha esnerken bulutlar Sen hangi yağmurun şiddetinde eserdin Söyle ay ve yıldızlara
Ebemkuşağı hayallerim sustuğundan beri İpsiz ilkliklerim göç olur şehrimde. Kırmızıya çalan dudakların Ve ten rengi çığlıkların Sesimin küf kokan yerinde konaklar. Ellerinin kıblesine uzanan ayak uçlarım Ki hala buralar kimsesiz.
Bıyıklarım terlerken üstü açık kalmış dualarımda Gecesini unutmuş kör bir dilencinin işaret parmağında Yakalarım kendimi Bir kıyamet solusam Gerdanında ölmeye meyilli hücrelerim Şimdi gelmeli mi Sevmeli mi seni
Tırnaklarımın boşluklarında şeytan uyuduğundan beri Aklım bir tutam havada Senden sana kayboluşlarım var Ten yanığı hayallerimin masumiyeti kadar Ellerimde tutamadığım günahlarımın çokluğu var Çek bakışlarını hücremden Buralar sandığın gibi değil!
Beni yaşamalı dedim sana Güneşe değerken mahrem yanlarım. Ki ben uyku arasında çıplak bırakılırken Yarı ölü hayatın morgunda bembeyazgülerim. Ahımın can kesiği kadar Sana yasladım gövdemden ayrılmış başımı Şimdi tutsan beni Bir adım ötende tökezlerim.
Saç diplerime değsin yokluğun. Ki ben ne zaman seni sevmeye kalkışsam Sen başka bir nefeste yâr(a) olursun Çekme hayalini gözlerimden Biraz daha yaşamak seni. Ellerime dar gelen sokaklar Ayak uçlarımın yırtık yanlarından düşer Ve sana sevdalı, sana uzak Hasretin avare yalnızlığında çaresiz kalışlarım.
Ağaçların dans etmediği ormanlarda Kaderimin belini büker rüzgar Ve raksına kapılmış bedenimin Saçlarımın belimin uzanamadığı yanlarına Sancı olur alnımda dolanan yaşam Ve hayat denilen adi şey bana seni hatırlatır Ellerime düşen çizgilerden habersiz
Gözlerine devrilirken âhvâlim Bir bakışınla silersin kirpiklerimin gölgesiz yanını. Tutmalısın ellerimi Ü ş ü y o r u m. Kekemesi solmuş dilimin Bu yüzdendir ki ne zaman ıslak ıslak öpsem seni Dudakların yabancı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kâmér şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kâmér şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gözlerine devrilirken âhvâlim Bir bakışınla silersin kirpiklerimin gölgesiz yanını. Tutmalısın ellerimi Ü ş ü y o r u m. Kekemesi solmuş dilimin Bu yüzdendir ki ne zaman ıslak ıslak öpsem seni Dudakların yabancı.
uzun zamandır okuduğum güzel serbestlerden bir tanesiydi kaleminizi ilk defa okudum galiba ki....okusam unutmazdım diye düşünüyorum...nicelerine şairem...ve yakın takiptesiniz :)
umut vari telkinler güzel bir anlatı,
değerli dost kaleminiz çağlasın baki selamlar.