yürek omuzlarken cefayı, sevdasına umut yağdırır ki biz ne zalimler gördük çocukluğumuza şamar indiren..
her mevsim bir insan doğar her insanın bir mevsimi doğurduğu kadar zamansızlığı yakma gözüm, bırak hüzün ve heyecan o’nda buluşsun ve bırak.. kavgamız, özerkliğinde kalsın
bazen kısa cümleler çok daha iyi anlatır uzun yılgınlıkları
insanlığı yazmak hala yasaksa, uzatma kes hesabımızı ve kendini ele ver! geçer elbet keder, gam ve tasa biz yine şiir duyar, şiir fısıldarız kulağına
…
velhasıl, şairlik zor iş gözüm diyarbakır"a benzer isyanı ege"de yıkanabilir öfkesi biraz kalender olacaksın, biraz mahçup ve biraz da sivri...
…
-defalarca haykırdık oysa… inanç da en az sevgi kadar değerlidir çünkü bir yanı insan"dır ve aslolan, neye değil nasıl inandığımızdır-
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnanç şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnanç şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bilirim, sen kuyulardan en çok şafağı çekersin evvel zaman içinde yüreğini yakan milyonlarca fidanın avurtları çöktükçe halka halka ayaklanırsın söylenmemiş harfler saçlarına örüldüğünde, ellerini bağlarsın salıncakların çünkü her ilmekte ölü bir kelebek çarpar yüreğine ve gözlerin uykusuz coğrafya..
Her uğraşı dillendirecek birileri çıkmaz. Siz dillendirmeyi en güzel şekilde yapmışsınız... Hem de kimseye saldırmadan,kimseyi incitmeden,kırmadan...Hem de şiirin en güzel ifadeleriyle... Kutluyorum... Sevgiler, saygılar...
Saygılarımla
İsmail Yılmaz