Öyle çok derinleştiki, kabuğuna dokundun ve yine sızım sızım kanadı yaram öyle ki ezberimdeki sevdan hiç okunmadı dudağım şiir kokuyor yüreğime gidişin hiç dokunmadı...
Bir gece vakti düşer teninin kokusu birde yüreğimin korkusu
Öyle çok sevmiştimki seni sevdiğimden emanetti gelişin gidişin ise felaket-i ızdırap!
Eşiğimde ayak izlerin Telâşın yorucu tasalarında çınlardı o tatlı ses, uzun uzun..
Sessizce uzanıp gidiyordun ama farkında değildin sustuğunda duyduklarımın uçup gidici bir hayal gibi karşımda beliriverdin hatırlıyorum o büyülü ânı...
Ve bir an geldi uyudu ruhum Tanrısız, esinsiz, gözyaşsız yaşamsız ve sevgisizdim. konuşamıyordum sustum...
Yeni bir çan gibi baharın şafağından sesin çaldı kulaklarımda ordaydım! ellerim, gözlerim, sesim sendin...
Yumuldu doğan, günün bu kızıl kapılarına ve o parlak ipliğin bıraktığı iz tıkadı damarlarımı gelde yaşınla yıka beni, arındır hava geçirmez olsun gövdem...
Körlerin ülkesinden gelir gibiydin, hiç rengimi göremedin Ahh be adam! dilsizlerin şifresiyle kekeleyip, yalnızca aşkın mürekkebiyle yazabildim seni
Yemyeşil kırlar ortasında mavi tepelere dingin bir sabah vakti sevdim seni öylesine arınmışlığımla ayaklarını yıkar gibi, önüne şarabı ekmeği koyar gibi..
Rüzgâr getirdi bana adını sabah alacasında; sevdiğimden emanetti gelişin gidişin kürek sesi,çekiç sesi gibi tabutun kasveti gibiydi...
Şimdi kapat gözlerini sevdiğim doyamadığın yere git mavi dağların ötesine yalınkat sözlerimi anlamaya çalış Sen kulak ver bana.
Kuş biçiminde gelen ölüleri beslemek istiyorum Ruha teslimim beden umurumda değil!
Hadi gel! belalı bir susuzlukta kabarıyor damarlarım...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevdiğimden Emanetti Gelişin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevdiğimden Emanetti Gelişin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
harikasıııın her zaman zevkle vakit geçirdigim ve şiirlere karıştıgım sayfa iyiki varsın yüregine sevgi ve huzur dolsun sen hep yaz emii gülten şaireem
Sessizce uzanıp gidiyordun ama farkında değildin sustuğunda duyduklarımın uçup gidici bir hayal gibi karşımda beliriverdin hatırlıyorum o büyülü ânı... şiir ve yorum çok güzeldi keyfle okudum hazla dinledim.yazdıran yüreği güzel yazan değerli kalemini yürekten kutluyorum.
aslında bütün aşklar emanet deiğlmi kalbimize keşke hiç bitmese içimizdeki aşk ve hiç gitmese sevilenler...duygu yüklü güzel okunası şiirirnize sevgilermi bırkıyorum
beren yılmaz tarafından 2/27/2014 3:37:49 PM zamanında düzenlenmiştir.