O serin akşamlarda koşarız deli gibi yağmurun altında el ele tutuşup şarkı söyleriz değil mi? Avazımız çıktığı kadar, bağırarak sesimizi duyamadan gök gürültüsünden toprağa bulanıp çamurlaşırız değil mi?
Arzu içinde yanan dudaklarımda telâş, seninkilerde telâş... Olmayacak bugünde! olsun.. Yarım kalırız sarmaş dolaş nefes nefese, gülümseriz bizde. düşlemektemi yasak değil mi?
Üzerimizde açan yapraklar arasından beyazbulutlar döner, güneş bize gülümser rengarenk gökkuşağı eşliğinde dilek dileriz bizde! Olmayacak bugünde olsun... Yüreğimiz çarpıyor... bahşetmektemi yasak değil mi?
Ah o yarıda kalan öpüşlerin ateşi, bizi yakan, kaç kere yarım kaldı, kaç kere... Bir tek defa öpüşsek şöyle bir kana kana Rahat ölebiliriz!
Haydi..! Dans başlasın, yağmur dokunsun boğazımıza titreyen sözcüklere..
Gülüşümüz parlıyor mavi bir yıldırım bedenimde seni ateş sardı düşün tam yarısı..!
Gideriz onu karşılamaya ışığın ağzında değil mi..?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gül/den Gelen Düş şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gül/den Gelen Düş şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üzerimizde açan yapraklar arasından beyaz bulutlar döner, güneş bize gülümser rengarenk gökkuşağı eşliğinde dilek dileriz bizde! Olmayacak bugünde olsun... Yüreğimiz çarpıyor... bahşetmektemi yasak değil mi? Güne düşen çok güzel bir serbest şiir okudum.Anlamlı ve akıcıydı.Yorum da çok güzeldi.tebrik ederim.
açan yapraklar arasından
beyaz bulutlar döner,
güneş bize gülümser
rengarenk gökkuşağı eşliğinde
dilek dileriz bizde!
Olmayacak bugünde
olsun...
Yüreğimiz çarpıyor...
bahşetmektemi yasak
değil mi?
Güne düşen çok güzel bir serbest şiir okudum.Anlamlı ve akıcıydı.Yorum da çok güzeldi.tebrik ederim.