kanlı bıçaklı bir kavganın ortasında açmış ürkek bir gelinciğin yarım yamalak hikayesiydi yaşam önce yapraklarının çığlığını tanıdı sonrası malum soğuk betona düştü gölgesi bir yaşam döküldü köklerine zordu hikayesinden kaçmak bilmiyordun...
denklik kavgasına düşmüş cinsiyetlerin bir ileri, bir geri ritimsizliğiydi yaşamak oysa ki zıttıyla değerliydi varlık yaşamda ölümü nefrette aşkı aramak sanki alimlerin işiydi. ağırdı yaşamak dilsiz ve sağırdı bilmiyordun...
su daha eftaldi kusur örtmede toprakta kendine benzetme telaşı . su ile toprağın bileşiğiydi insan biraz kibir biraz mağrur biraz çamur avuçlarında taşıyordu oysa asaletini yürekli tek varlıktı bilmiyordun...
düşülmemiş haşiyelerden ibaretti kaza hükmündeki kader... bir nefese sıkıştırılmış ömür bir kalbe vurulmuş yüktü... herşey bir eksende dolanırdı merkezde: aşk ve ölüm aslına dönüyordu herşey bilmiyordun...
tanrı koymuşlardı adını her seslendiğinde insan belki o da ağlıyordu. duruyordu yaşam aşk eksendeki hakikat. bir küçük çocuğun yüreği bir de gelincik çiçeği: ’Allah azze ve celle’ diyordu tekrar dönüyordu kainat bilmiyordun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİLMİYORDUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİLMİYORDUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir şiirinizi daha okuma gereğini duydum Yine harika dizeler Öylesine içli,öylesine derin ve öylesine dokudaklı Gerçekten hayran kaldım dizelerinize Kaynak aynı olunca duygu ve düşünceler aynı oluyor demekki Sayfanızı geçte olsa keşfettim ne mutlu bana tebrikler
Yine harika dizeler
Öylesine içli,öylesine derin ve öylesine dokudaklı
Gerçekten hayran kaldım dizelerinize
Kaynak aynı olunca duygu ve düşünceler aynı oluyor demekki
Sayfanızı geçte olsa keşfettim
ne mutlu bana
tebrikler