sorma ne haldeyim ölüden medet bekleyen kefen kadar acizim Mahir.
bir yokluğunu savuşturamadım bir de sana ait hüznümü...
ne yapılmayacaksa yaptım hayata dair önce kırlangıçları evcilleştirdim Mahir demirden evler kurdum deniz üstü şehirlerime yıkadım gözyaşımla denizleri güneşi harlandırdım yolunu kestim rüzgarın... dayandım her acının rengine de, bir sana yenildim ben Mahir
sen gideli, bir çocuk koşar içimde yalınayak. dağılır bir kadının saçları. durmadan ellerine vurur dizleri elleri diyorum Mahir elleri bir çocuğun sanki ayak izleri... demlenmiş acılar yaşıyorum Mahir içiyorum gözlerinin kahvesinden bir yanıma can veriyorsun bir yanımı yumrukluyorsun derinden...
kaç zamandır kendi kendime söylenmekteydim neresindeyim yaşamın, neresinde değilim? bilmediklerimi bildim görmediklerimi sürdüm alnıma aminlerle de bir yokluğuna alışamadım Mahir...
yıkanmış bir mefta gibi hazırım yüzleşmeye kendimle bulsam diyorum adımı taşıyan bedeni, sorsam sonra aklımın gittiği yeri. sen Mahir sen bilir misin yittiğim yeri? ’ellerim’ Mahir ’ellerim’ şimdi hangi coğrafyanın sürgünü hangi kadırgada boynu bükük bir kürek mahkumu...
böyleyim uzun zamandır vakit eğleşir durur tenhalarımda palazlanır bir yoksulluk bir fukara suskunu olurum yaşamın kıyısında... ben sen olalı, arama vaziyetime fail, perişaniyetime sebep sensin Mahir...
sorma artık ne haldeyim ölüden medet bekleyen kefen kadar acizim Mahir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SORMA HALİMİ MAHİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SORMA HALİMİ MAHİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu sevgi değil ,bir deli sevda,yokluğunda bulmuş " Mahir' "ini . İnsn sevecekse eğer ,işte böyle sevebilmeli. Her yerde ,her şeyde onu görebilmeli. Beğeniyle okudum. selam sevgi ve de saygılar efendim.
kelimenin tam anlayıla mükemmel iletişim kurmuş şair yüreğin ne bir eksik ne bir fazla duygu yüklü dizelerinizi beğeniyle okuyorum kutlarım başarılarınızın devamını
İnsn sevecekse eğer ,işte böyle sevebilmeli. Her yerde ,her şeyde
onu görebilmeli. Beğeniyle okudum. selam sevgi ve de saygılar efendim.