Bendeki ikâz Nasıl kaleleri yıktılar bilemedin mi Seçemedin mi beyazı en karadan Suistimal edilen tüm iyi niyetleri Ya hiç göndermedin mi peşin peşin; Sana geri dönenleri...
Komidinin sağ köşesine yakın bir çalar saat Yarım kalmış bir sonbahara kurulmuş Yollar git git hiç mi bitmez Bu geçen zaman gönlümüze yama yokuş...
Bu rezil bir kahkahadan yana yalnız Gözler gözyaşlarını aksatmadan güncelliyor Hiç susuz kalmadı senin toprağın Bu rezil bir vedadan yana yalnız Hiç kuşku bırakmadı sarılışın...
-
Ve sonrası Şimdi en mavigüllerin arasına ev kurmuşum Ilık rüzgarlar sıçrıyor üstüme Yüzüme çok mu yakıştı bu gülüşler Sık bir mutluluğun içinde; Yorulmalara doyamıyorum...
Hep bir bahar sızıyor gözlerime Gölgemde soluğun birikiyor, Sussan duyamam kendimi Naif bir histen öte geliyor Yırtıyorum bu gurura sırt dayamış bendimi...
Elim değse şimdi eline ateş Yanarım Müsade varsa Yılları aşarım
Ve sonra Gelen en güzel bahardan Bir kahvaltı sofrasında ince belli bardaktan Umudumu bir çocuk gibi kucaklayışımdan Sana Tekrar tekrar bakışımdan...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Firâk'tan Firar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Firâk'tan Firar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutlarım şair yüreğini şiir mükemmelin üzerinde okurken okuyucusun yormayan değerli bir paylaşım olmuş yürek sesini duyarmış hisine kapılmamak elde değil kutlarım nice paylaşımlara
Hep bir bahar sızıyor gözlerime
Gölgemde soluğun birikiyor,