Yazık ettiğin Tüm kumral günlere Esmer bakışlar arttırarak Biraz mat kalıyorum...
Bin zamandan soyut Elaleme karşı Geçemeyen zamana şefkat gösterisi Bu büyük sevgi harcamaları Yükümü ağır teselli ederken Sözüme başlamışken değil erken Sen şiirden adam...
Şimdi bir ülkeye varıp Varlığımı yokluğuna eritiyorum Kalan sıfır... Bir sıfırdan anlamayan daha Dahası Senin yüzü aşkın yüzün Yüzsüzlüğün...
Sol’umdan kalkmadım bugün Yeterleri yeteri kadar harcadım Ne seyrek düşlerdi onlar öyle(!) Yalanı darmadağın Doğrusu şurda burda...
Sen Aşk’a biraz geç uyandın Bu alarmı ayrılığa kim kurdu?
...
Bir bütünden Kaybolmuş parçalar Gururu açık artırmaya alınmış insan Gitti mi gurur hiç’ten Ben böyle içten Ben böyle içten pazarlık görmedim...
Zaman Nasıl bir can Nasıl bir kaygısızlıkdır bu Geçip gitmek Bir de geçmişi atmak üstümüze Etraf toz duman... Sen dur şöyle Ben geçerim hiç geçmediğim yerlerden Tarihimde tekerrürden ibaret olmaz Bir dur Bir geri dur..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Zamanertesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Zamanertesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.