Metalik taş parçalarını hatırlıyorum Bu batmakta olduğumuz bataklığı yahut Tek tek parmakların Yaşlılığa meyletmiş bir yüz ile Kışı karşılamışlığın...
Bir bardak salep kokusuna değişiyorum ifademi Gündüze satıyorum geceyi Bunu pahalı ödüyorum... Yarı yerinden kesilmiş bir şiiri Hiç ağlamadım diyemem omzunda şiirin Diliyorum hiç bir şey hatırlatmasın seni Diliyorum bu tarçın kokusu da...
İnce bir kelime seçiyorum kendim için Hissetmeye çalışıyorum karın her zerresini Ben böyle kışın ortasında ağlamaklı olmazdım Öyle eski defterleri açıp okumazdım O hatıra deyipte atamadığım çok şey için Demlenmiş koyu bir hüzün içiyorum Biliyorum hiç gelesi yok keyfimin
Yalnızlığa meyletmiş bir çehresi Ben anlatmayayım diyorum Sakince ruhumu dinliyorum Kaç ses tonundan geçiyorum sonra Vedalara son bir söz Son bir kerecik ’Ne bağırarak ağlıyorsun be abla’; Diye sormasınlar diye O büyük harflerin hepsini atıyorum içime
Gönlünü o soğuk rüzgardan koruyacaksın Ne kadar müddet sorma hiç bana Nasıl diyorlar hani sağlıcakla Aslı ayrılık’la... Şair burda ayrılıkla git gel diyor Neyse anlamışsın varsayıyorum Ya da her neyse okuyacağını sanmıyorum
’ Gözlerinde bir zehir vardı belkide Nasıl içirdin gözbebeklerime şifa diye... ’
Cümleyi toparlayamadın değil Kendini toparlayamadın Saat kaçtı hatırlamıyorum Etkileyici bir söz geçmişti aklımdan Diyorum akıl mı kaldı... O sürekli kendini tekrarlayan dalgaları Ve martıları silelim şiirden Hiç geçmedik aslında o hikayeden En iyisi bir geçelim...
Dolunayı da hapsettim mi duygularıma Gönlüme açık manzara Hal’den anlamayan seni ne yapayım ben Sıyrılıyoruz o kadar dertten kederden Bize yalnız sefâ Yahut varım seninle cefaya...
Gri lacivert ve pembe o taşları hatırlıyorum Hatırlamakla kalmıyor Kalmıyorum Çok griydiler yalnız Çok laciverttiler Ve pembe pespembe...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Taş Parçaları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Taş Parçaları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.