Aradığımda gölgem Mükemmel bir detay Nasıl diyorlar Nasıl armağan ediyorlar Onlar benim ağlayarak yazdıklarımı Nasıl sakin okuyorlar?
Son günlerde değişti bakışlarım Dört ruh haliyle kendime sarılıyorum Gülümsüyor Gülümsüyorum Üzülüyor üzülüyorum Ve hep geveze olmaz mı şu içimizdeki ses Mutluluğun canıyla hüznü besliyor Ama onlar benim yazdılarımı Öylesine,öylesine okuyor...
Taze bir gün batımına Yoğun alaylı bir gecenin çıkış kapısı Güneşin doğuşuna beraber bakışımız Aynı anda duyuşumuz yeni doğan kuş seslerini Hiç bu pencereden böyle bakmayışımız Ben nasıl dokunarak yazıyorsam sessizliğime Sessiz kalamayışın Ama biliyorsun Onlar benim hissederek yazdıklarımı hissetmeden okuyorlar...
Mistik çağrıların bu kısa zamandilimine Gülüp geçmediler mi ağlanacak hallerimize Parlak bir yanı var bu hikayenin Bilmiyorum ama geçmiş geçsede Bugüne hep taze kalacakmış gibi Bilmiyorum işte Öyle gibi...
Tam konuşuyor oluyorsun tarif etmek istediğin duyguya Yüklemi hafif kalıyor cümlenin Sen ’’bu evrendeki tüm taşlar ayakaltında olsada aşkın sesi büyük olur ve gücü kuvvetli engel engeldir aşmaya bakacağız zorsa sonucu güzeldir’’ demek isterken ve daha büyük cümleler sadece ’’seviyorum’’ diyorsun anlıyorsun neyse...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Leopar Desenli Konuşmalarımız şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Leopar Desenli Konuşmalarımız şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
zaten hiç kimse bir diğerinin hissettiklerini anlayamaz, sadece tahmin edebilir ve kıyaslama yapabilir. ama okurken öylesine okumuyoruz emin olun. bi kızgınlık hali var ama sizde. :)
ama okurken öylesine okumuyoruz emin olun.
bi kızgınlık hali var ama sizde.
:)