-Dünyanın döndüğünü hissettiğinde Bil ki anıyorum seni Belki iyi belki kötü Ama sor Kaç kişi hissediyor Dünya’nın döndüğünü?
Rüzgar şimdi Kuzeyden esiyor Bilmiyorum orada mısın değil misin Ama gözyaşlarının kokusu baş ucumda Sen bir adım atıyorsun Ben solumda sancılar büyütüyorum Gelişigüzel sevmelere yakışır mısın hiç? Bilemem ...
Başlıyorum sofranın bir ucundan Değil mi ki boş bir sandalye çok şey anlatır En çok da sana denk gelecek tabağa acıyorum Biraz da şu kahve fincanına Nasıl bir beklemektir diyorum Böyle sessiz...
Taş olsa dillenmez mi böyle özleme? Tuzsuz bir ekmeğe acımasızca değiyor gözyaşım Oluyorum ekmeğe tuz,kendime buz... Ben hiç böyle çaresiz ağlamamışım(!)
...
Unutmuş gibi yapıp umutlarıma yükleniyorum Nasıl da incelmiş sabrım Eylüle bir demet papatya armağan ediyorum Duyarsın sandım...
Öyle ya küsmüştüm saat yediydi Ruhum yetmişinde Yediden yetmişe bir zaman boyu Ne bekleyişti hatırlıyorum...
-Dünyanın döndüğünü hissettiğinde Bil ki arıyorum seni Belki bulurum belki bulmam Ki bulamazsam İyi saklanmışsan;bu son! Daha da aramam...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eylül Çıkmazı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eylül Çıkmazı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rüzgar şimdi Kuzeyden esiyor Bilmiyorum orada mısın değil misin Ama gözyaşlarının kokusu baş ucumda Sen bir adım atıyorsun Ben solumda sancılar büyütüyorum Gelişigüzel sevmelere yakışır mısın hiç? Bilemem ... o kadar içten yazılmış ki her kelimesi yürekten hissediliyor. tebrik ederim . saygılar
Çok güzel cümle... İnsan sevdiğini hep en güzeline layık görür her şeyin... Sevgilerin, saygıların, özlemlerin, hatta göz yaşların bile en güzeline layıktır... Belli mi olur, belki de söğmelerin bile... Şiiri okumaya başladığınızda, muhtemelen kavuşma imkanının yüksek olduğu bir ayrılık sahnesi izlediğinizi zannediyorsunuz... Hani, hüzün denizlerinin çalkantılı denizlerinden geçer misal okuyup gidiyorsunuz satırları, nasılsa sonunda kavuşmanın sevincini yaşayacağız diyerekten, mahzun bir tebessümü eksik etmiyorsunuz dudaklarınızdan.
Şiiri okurken, kelime kelime, mısra mısra hissettim yaşadıklarını... Sanki yazmamışsınız, ben sizin karşınızdaymışım ve bana dil döküyorsunuz bu hayatı...
Öyle içten, öyle güzeldi ki...
Ve kaliteli yazmışsınız da, cümleler yerini bulmuş, karışmamış birbirine...
Bir kaç şiirinizi daha okudum.. Ama en güzeli buydu..