Elleri eksik bir çocuğun Parmak aralarında aklanır günahlarım. Gölgesiz bir bedenin mavigülüşüyle Kimsesiz bir sabaha gebe kalır yetim yanım. Gözlerinin cinnetinden düşer dilsizliğim Sesim değmez sana Kim bilir hangi şehrin kıyametindesin?
Yokluğunun suretini çiziyorum gök/yüzüne Hangi tarafa devrilse aklım Bir üveyik ağlar / tepemden yukarı Sonra üşürüm şehrinde göbeğinde. Sahi u n u t t u m Hangi renge çalardı parmak uçların Sen üşüyünce.
Gülüşlerimin yakasında bağlanır sensizlik Tırnak aralarımdan düşer yokluğun. Ki; Ne zaman senden ayrı kalsam Ölüm ayrılmaz yakamdan. İblis bağdaş kurup oturur / göğüs arama. Diyorum ki; G e l m e l i s i n. Yoksa ölüm musluktan akacak!
Çok zamandır Şehirler ölür ruhumda. Ödünç gölgeler düşerken cesedime Yırtılan ruhum kör yollarda hébâ. Şimdi Hangi sabahın eteğine takılsam Ve hangi mezarın gövdesinden tutunsam İçim ruhundan ayrı bir ölü!
Dişlerimin arasında kahkaha atan şeytanın niyeti belli Şâhâdet getirmeden ölmeliymişim Cenabet bir bedenin içinde! Böyle ölmektense kör kuyulara düşsün boynum Yusuf’un merhametiyle.
Uykusuz nöbetlerimde Hayalin düşmez gözlerime. Yoksa küstün mü ellerime Neden duyulmuyor bir annenin kalp atışı Adı var mıdır içimde ki öznesiz yangının âh gurbetimin öksüz yanı Hangi kente sakladın adı biz olan hayatı Kaç zamandır uğramaz oldun sesime.
İblis tırnaklarıyla çizerken yüzümü Nasır tutar dişlerim/ ve ben zamansızca Cehennemin kapısına asarım kendimi Şimdi git / gidebildiğin yere. Şâhâdet getirmeli ki dilim Yarınlara gebe kalan annesizliğimden Ceset doğmasın!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gâm-ı Hîcr şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gâm-ı Hîcr şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
y/aktı gitti.
tebriklerim çok ça