(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Rahmetinle Ağlarım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Rahmetinle Ağlarım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aynayı bize doğru tutup ben'i bana göstermek zorunda mıydın içimi ilahi aşkla dolduruo kaynatmak zorunda mıydın anladık müslümanlık görevi hımma keşke yaşam rahatımı hiç ama hiç bozmayaydın (ibrahim halil)
Kâinatı var eden, ilahi güç sendedir. İtikadım sana tam,sevgin daim bendedir.
Ateşiyle aşkının, için için yanarken. Dökülür gözyaşlarım,Mevla’m seni anarken.
Her satırında ulvi bir değer saklı gizemli diselerinizde gezindim .Yüreğinizdeki İlahi duygu ruhunuzla birleşti ,berrrak sade bir dille anlatımınız ilahi sevgide gizli sizi yürekten kutluyorum değerli şairem sevgilerle Dua ile kalın .....
Gerçekten çok güzel olmuş şiir. Ahengi tam, anlamı dop dolu... Akıp geçiyor coşkun akan bir ırmak misali cümleler insanın gözünün önünden. Mükemmel bir tat bırakıyor beyitler ruhunuzda. Çok güzeldi.
yaradılışın gayesi manası mayası o iki cihan güneşi zatta tecelli etmiş temerküz etmiş ihsan edilmiş ve mısralarınızda kulluk mihengi ve bize model gösterilen zatın ittibasının düsturları hülasa edilmiş tebrikler teşekkürler selamlar Allahın habibinin şefaati yol ve yoldaşımız olsun
çok uzun olmasına rağmen okuyucusunu yormayan bir şiir brava diyorum şiir akışı anlatımı mükemmelin üstünde destanımsı bir paylaşım olmuş tebrik ederim salim erben
Bilinçsizce şiirleri süsleme amacıyla kullanılan gereksiz abartılardan uzak, yalın ve doğal betimlemeyle kurgulanmış duygusal şiirinizi severek okudum.. Kutluyor, başarılar diliyorum. En güzel şiirlerde buluşmak dileğiyle.
Sevgi açtırır gönüldeki çiçekleri ve gönül bahçemizin çiçeklerini. İyi ve kötü bir arada yaşıyor dünya denen iki kapılı handa. Kimde varsa zerre kadar ALLAH korkusu, o vicdanının sesini duyandır.. Yüreğinize nefesinize sağlık Ülkü öğretmenim.Ders veriri gibi her satır.Şükür etmeyen kul haksızlık eder.. Sevgiyle kalın.
Aşağıya bakmadan, yükseklerden uçarız. Muhtaç varsa yardıma, oracıktan kaçarız. *** Değerli üstadem! Anlam dolu ve anlatımı mükemmel olan bu beyitleriniz mükemmeldi, beğeni ile okudum. Seslendirme şiire ziyadesi ile renk katmıştı. Kaleminiz ve ilhamınız daim olsun. En içten selam ve saygılarımla.
Sığınarak kapına,sana geldik Allah’ım. Affet bizi ne olur,nadim olduk Allah’ım.
cantanem sabah namazina kalktim ve daldim buraya ve bu siirini okudum ve gecikiyor der gibi oldu Allah kabul etsin canim Affet bizi ALLAHIM..............
GönüL denizinden özenLe seçiLmiş inciLer beyit beyit diziLmiş akıL gerdanına koLye oLsun diye.. Her dizeye inceLikLe anLam ve mana yükLenmiş duyguLarLa nakış nakış işLenmiş bu güzeL şiirinizi beğeni iLe istifade ederek okudum. O güzeL yüreğiniz dert görmesin, her daim sevgi iLe doLup taşsın, Yüce Rabbimin sevdiği kuLLardan oLaLım inşaALLAH. GönüLden sevgi ve saygıLarımLa..
Kâinatı var eden, ilahi güç sendedir. İtikadım sana tam,sevgin daim bendedir.
İmanlı yüreğini kutlarım. İlahi güç sadece Allahtadır. İki cihanın maliki "O" her şeyin sahibi "O". Dahası yok. Çok beğendim çok harikasın arkadaşım. Sevgiler Selamlar Allaha emanet ol..........
En güzeli sevmektir Allahtan bir hediye. Gururlanıp kibirle, hor bakarız ne diye.
Elimizde olana, şükür olsun demeyiz. İndirilen nimeti, katık edip yemeyiz.
Haksızlıklar yaparak, çok günahlar işledik İyi ile kötüyü, bir kefede eşledik.
Sığınarak kapına,sana geldik Allah’ım. Affet bizi ne olur,nadim olduk Allah’ım.
Ülkü Ahıska 3.Ocak.2014
Dua gibi beyitler fon ve yorum harikaydı Alkışlıyorum usta kalemi engin yüreği Yüreğin susmasın usta kalem haz aldım okurken ________________________________________________Saygılar
Beyitlerde, baştan sona kadar bütünlük varsa, beyitler arasında anlam ve bağlantı açısından zorlama yoksa okuması harika oluyor; kolay olmayan bir tarzdır bana göre; Bu, harika şiiri okuyunca aklıma gelenleri de paylaşmak istedim... Teşekkürler kaleminize; Selam ve saygı ile...
Sığınarak kapına,sana geldik Allah’ım. Affet bizi ne olur,nadim olduk Allah’ım. Şiir,müzik ve ses.Teşekkürler Ülkü Hanım.Say ki bir ilahi dua dinledik. Ellerine ve gönlüne sağlık.Selam ve saygılarımla..
bir garip varlığız ne deyim yinede alemlere üztün tutulan ..yine de rabbim bizi affetmek için çeşitli bahaneleri vermiş ki bir kerecik olsun ağzımızdan ALLAH kelimesi çıksın diye..o Yücelerin Yücesi...O, Rahman ve Rahim ..Umudumuzun kaynağı..ateşi aşkınla yandığımız o Yüce güce yazılır en güzel şiirler işte bu şiirlerden bir tanesi..hele bu fon müzik aldı götürdü beni..başımı vurdu taşlara bir kez daha ..
manevi yönü derin arif olan anlar niteliğinde içeriği derin binbir anlam mana taşıyan ülvi hislere boğan mısralar ses tonunuzla müziğin ritminde gönle inip kalp gözümüze kainatın tek sahibi Rabbimin nimetlerini sunuyor, ruhtaki derindeki duyguları sorguluyor sesinize emeğinize sağlık
Yüreğine sağlık bacım zahirden çok batına manaya yönlendirendi şiirin Allah yazandan okuyanlardan razı olsun inşaallah .Selam ve dua ile can perim iyi ki varsın ....
Samimi ve bu icten anlatim, duygularin hemhali cok guzeldi Rabb'e varan istikamette.. Gonulden tebriklerim o guzel yuregine Ulku'cugum.. Selam sevgimle..
Kul Rabbine halis bir şekilde dönerse Rabbi o kulun basiretini ve ferasetini açar. Diğer insanların farkında olamadığı bazı şeyleri daha net bilirler ve hayatlarını güzelce yaşarlar. Öğüt niteliğinde bir şiirdi. Tebrik ederim. Sağlıcakla.
RABBIM DUA VE NİYAZLARINI KABUL BUYURSUN GÖZ YAŞI DÖKEREK KİRLERDEN ARINABİLİRMİYİZ BİLMİYORUM RABBIM YARDIMCIMIZ OLSUN YÜREĞİNE EMEĞİNE SAĞYIK ABLACIĞIM KUTLARIM
Nekadar anlamlı ve güzel, Yaratanımızı hiç unutmamak ve her nefes alıp verişlerimizde onun varlığını hissetmek. Benim her zaman, hep görmek itediğim işte bu duyguya sahip, içtenlikli, önyargısız, laikliğe ve hep doğruluğa, hep güzele, tüm insanların mutluluğuna, özgürlük çabanalarına koşan ve sahip çıkan mümin ve çağdaş insanlarımızdı. Bu duygulara sahip insanlarımızın ortaya çıkamayışları, haketmediğimiz karmaşalara, yeis ve kaygılara, umutsuzlukjlara düşürüyor bu necip tolumumuzu, zaman - zaman. Hep görürü, okur, mutlu olur rahatlarım değerli ve usta şair dostum Ülkü Ahıska'nın güzel şiirilerinde, yaşarım bu duyguları. Bir de sabah - akşam; hem duygularımızı, hem de bu güne dek kazanımlarımızı sömüren ve sürekli sahte dindarlık hamaseti yapan rant politikacıları gelir gözlerimin önüne. Ve de bunların günlük yaşamlarımıza, devlet ve ulusal eğemenliğimize, onlara çıkar sağlayan siyasi entrikalarla, nasıl bu denli hakim olduklarını düşünürüm hep. Aklı başında, bunca değerli çağdaş laik mümin insanlarımıza rağmen, bu denli meydanı boş bulmuşluk eğlemini, istedikleri yolsuzlukları, fütursuzca yapışları nasıl gözlerimizden kaçar ve şaşkınlığa uğratır bizleri.
Çok, çok, güzeldi şiiriniz. Yine güzel ve güven duyguları yüklendim her zamankiler gibi okudukça. Esenlik ve mutluluk dileklerimle selamlayıp kutluyorum, değerli kalem Ahıska şairim sizi. Kemal polat
kempol tarafından 1/3/2014 7:06:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
Güzel şiirinizi seslendirerek can vemrişssiniz bu mübarek cuma günü harika olmuş kutlarım efendim favorilerim arasina aldımtam puanımı bırakdım saygılarımla
çok güzel bir gönül sesi. Rabbim cümlemizi günahlarından nedamet duyup tövbe eden ve tövbesine sadık kalanlarlardan eyler inşallah. ''kişi noksanını bilmek gibi irfan olamaz''
Tüm varlığımızı kutsal inanca adayıp; her gelenin rabdan olduğuna inanmak, özümüzü rahatlatma bakımından elzemdir. Bir yaratıcı var diyoruz. Çaresizlik karşısında. Sanki bir öğüt, Sanki bir çeşme başında bir bade içme. Sanki bir Allahaısmarladık diyen bir yolcu.....
Beyitlerle gelen ilâhi duygu seli... ...Canım arkadaşım, o güzel gönlünüz hep Rabbim'in nûruyla aydınlansın! Kutluyorum bu nefis şiirinizi. Takdirlerim çokça.
Makbul olur ibadet,gösterişsiz olursa. Nurla dolar yürekler, kurandan feyz alırsa.
En güzeli sevmektir Allahtan bir hediye. Gururlanıp kibirle, hor bakarız ne diye.
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; ÖNCELİKLE 2014 ün İNSANLIK VE ÜLKEM ADINA BARİŞ VE KARDEŞLIK VE ÖTEKİLŞTİRİLMEYEN BİR GELECEK İÇİN UMUT TOHUMLARINI YEŞERTECEK BİR YIL OLMASI DİLEKLERİMİ SUNARAK BAŞLAMAK İSTİYORUM...HARİKA BİR FON MÜZİĞİ EŞLİĞNDE HARİKA BİR YORUM VE UHREVİ DUYGULARLA ŞİİR ADINA ÇOK GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI HER ZAMANKİ GİBİ ... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK . SELAM VE SAYGIMLA