Bir lokma kalmış gücümü zorlarken yarınlara Yara bere dolu dudaklarım titriyor Ben gökyüzüne azad ederken umutlarımı Sen gökyüzümden indiriyorsun yıldızları.. İçimde kavruluyor derin bir acı, yanık Gamzelerime dolan hüzünler kanıyor Kandırıyor aklımı içimde büyüyenler Boğuluyor gözlerimde sevmelerimin çığlıkları..
Dokunma ! Geçmeyecek kadar büyüdü sevdalarım Seni de gelemeyecek kadar ötelerde bıraktım Bu yüzden dokunma harflerine gecelerimin Notalarını susturma veda türkülerinin de Bırak inlesinler bir akşamın sukünetinde..
Biliyorum Her acı ardından ‘bu sondu’ diye avunuyorum Büyüyünce de geçmiyor annemin dediği gibi Hiç gelmiyor mesela uzaklara gidenler Dönmüyor uzun raylar üstündeki vagonlar Dün gibi Bugün gibi Hep yalnız geçiriyor ömrüm ‘sevmek’ eylemini..
Yarın da aynı cümleleri kuracak dudaklarım Son olduğuna inanacak yine umutlarım Ki bu da son olmayacak Biliyorum, Yarın da acıyacak avuçlarım Soğuk kalacak Dün gibi Bugün gibi..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yarın da aynı cümleleri kuracak dudaklarım.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yarın da aynı cümleleri kuracak dudaklarım.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yarın da aynı cümleleri kuracak dudaklarım Son olduğuna inanacak yine umutlarım Ki bu da son olmayacak Biliyorum, Yarın da acıyacak avuçlarım Soğuk kalacak Dün gibi Bugün gibi.. Ahhh çok güzel bir şiir okudum.Kalemin daim olsun...
en çok bunu sevdim.... yalnızlığın içinde suskunluklar...
sevgilerimle kutluyorum