Küskündü her şey Yer,gök,rüzgar.. Feri sönmüş yıldızlar sıkışmıştı gökyüzüne Feneri yanmayan sokaklar.. Öfke dolu rüzgarlar çığlık çığlığa Bitmeyen yollar uzamıştı yokluğunda
Yani; Hayat bitmişti Tükenmişti kalemi sevdalarımın Denizler martıları reddediyordu üstelik Bulutlar çekilmiyordu önünden güneşin Yağmur dinmiyordu bir türlü Toprak hep ıslak..
Adeta bu masa- tabure Bıktı benden geceleri Yatağım terime hasret kaldı Odamın kahrı öldürdü çiçekleri Yokluğunda Aralık kapılardan seni beklerken Ayazlar girdi yüreğime usul usul..
Buz gibi ellerimle uzandım hasretine Her şey küskündü sevgili Söz kalmadı dudaklarımdan dökülesi Bomboştu kafesi kanaryamın Ki o bile terk etti yokluğunda..
Kurak bir çölün kumu gibiydi Arta kalan hayatım ardında Bir gün gelişin vardı ya, beklenmedik Bir çocuk neşesi gibi bayram sabahlarının Ki bayramdı o çaldığın kapı sesi Hayata döndü gecelerim Yokluğunda buz tuttuğum kadar Gelişin kavurdu yüreğimi..
Şimdi ben de sayarım insanlar gibi Takvim yapraklarının senli günlerini..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yokluğun-da- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yokluğun-da- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yani; Hayat bitmişti Tükenmişti kalemi sevdalarımın Denizler martıları reddediyordu üstelik Bulutlar çekilmiyordu önünden güneşin Yağmur dinmiyordu bir türlü Toprak hep ıslak..
..tropikal iklim, bu sevilmez mi bazı yönleri tabi. Güzel ve anlamlıydı.
Şiirlerin kaynağı olan gönül hânenize inşirâh..
Selâm ve duâm ile..