(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sahi.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sahi.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sahi neydi aşk.............................. Mükemmel bir anlatımdı severek okudum Kutluyorum güçlü kalemi Yüreğine sağlık _______________________________________Selamlar saygılar
Her gece Yaradân'a Yana yana el açmak mı? --------------------------------------------------------------------------- Aşk ki ; Tek kişilik yüreğe iki kişiyi, Biz'i sığdırabilmektir.. Ben'den sıyrılıp Biz olmaktır.. Noktalı virgül misâli, birbiri üzerinden açıklanmak ve tâ'rif edilmektir....
Ve Aşk; Cennet'e yol oluyorsa Aşk'tır.. Rabb'in râzı olacağı hâlde ise Aşk'tır..
Ve'l-hâsıl Aşk; Rabb'e duyuluyorsa adı Aşk'tır..
--------------------------------------------------------------------------- Hâlin tercumânıdır mısrâlar... İnsan mısrâlarda kendini bulabilmelidir..
Kendimizi bulmamıza vesîle olan mısrâlarınız dâîm ve kâîm olsun..
Ne zor şey ? Verilebilecek cevapların Bugüne kadar adetini saymak Hangisinin verilmediğini bulmak Kaç cilt cevapların içinden acaba, O'nu bulup bağrına tutuklattırmak...
Kimler gelmiş, kimler geçmiş Seven de, Sevilen de çözememiş Oysa aşk hala harlı bir köz de, Ama pişirememiş Bu güne onu kimse !...
Çiğ anlamlar Şimdi aşk müzesin de Pişse bile, Onun içimizi yakacağı şey, Dumanıdır sadece Hiç olmayız belki de, O gün bizler yaşam da Aşk'ın anlamı iki taraflı pişince !...
Şaka değil "Sahi," Aşk uğradımı bugune kadar size Geldiniz mi hiç onunla yüz yüze Nasıl bir şey, o'nu anlatırmısınız bize ???
T E B R İ K L E R İ M L E !!!...
Onatça tarafından 10/15/2014 6:08:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sahi Aşk neydi? sorularla yüklü hisler mi ? yoksa cevapları bulduğumuzu sandığımız tarifi zor duygular mı ? Sahi Aşk neydi?...Tebrikler kaleme ve Şaireye...Saygılarımla...
aşkın tarifini bulmak zor. Yaşayınca öğreniyosun işte