Elini masaya vurup Koskoca bir toplulukta İnanmadığın bir tezi yıkmak gibiydi Hak etmediğine inandığın gerçekleri Yaşamak.. mecbur olarak.. İtiraz etsen de gerçekti onlar Değiştiremediğin..
Düşlerime küseli çok zaman oldu Bilmezsin Öte-beriliği kaldı hislerimin Genel olarak yaşamaktı işte, genel Ve yaşatmak ölü bir bedende Eksik kalmış, natamam sevmeleri..
Duygusunu yitirmiş bir eli tutmak gibiydi Tüm gereksizliği ile Beynin hükmedemediği Sen’li sevdalarda yol almak.. Boğulan birinin suda elveda dercesine Son kez elini kaldırması Ve ölüme kucak açmak gibi..
Ne tezler yıkıldı uğruna sevdanın Ne savaşlar açıldı barışı imkansız Bilmezsin Gerçek olan her şey sana masaldı Değişmezdi de senin meskeninde İtiraz edilse de..
Küstüm düşlerime Büyümediler sonra Hislerim ayak altı oldu Yaşadım,umursızca yaşattı kendini hayat Ve eksikti sevmeler bir yerlerde Hep kendim tamamladım..
Sen’li sevdalar demiştim ya hani İçinde bir ölçek bile senin bulunmadığın Kaçması gibi çocuğun deli bir adamdan Ürkmesi kabuslarında görmesi gibi..
Deli işte.. Bir kuytuda kendi başına yaşadığı Kendi kendine gülüp ağladığı Bir hikayeydi öncesi-sonrası..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
deli.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
deli.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ateşi giyinmektir bazan yaşamak. Buz tarlalarına güneşi ekmektir. İmkânsızlığı savurup rüzgârla, susmaktır yalnızca. Ne çok şey vardı kelimelerinizde böyle? Suda boğulanın son kez elini kaldırması betimi çok etkileyiciydi. İnsan karşısına bu manzarayı alıp hissediyordu sanki. Kutladım. Bu gün güzel yazılar okuma günü galiba.
aslında insan hayatı öyle farklı şekillerde betimlenebiliyor ki şiir yazarken bunu çok daha iyi anlıyorsun herşey herşeye benzeyebiliyor ölüm aşka aşk ölüme oysa ki ne kadar uzaklar değil mi? çok teşekkür ederim sevgili fırat eksik olma onur verdin sevgilerimle
bir şiir brava diyorum
şiir akışı anlatımı mükemmelin üstünde
destanımsı bir paylaşım olmuş
tebrik ederim